Все, що потрібно знати про Тижні чоловічої моди
Тижні чоловічої моди сезону осінь-зима 2019/20 стартують в Лондоні вже 5 січня. Прем'єрні покази і нові об'єкти натхнення, незвичайні місця проведення шоу і запрошені зірки – такі два з половиною тижні ніяк не назвеш нудними і одноманітними. Vogue.ua підготував найцікавіші факти про Тижні чоловічої моди осінь-зима 2019/20.
28 вересня 2018 року в Парижі Еді Сліман представив свою першу колекцію для французького Будинку Celine. Показ відбувся у Палаці Інвалідів пізно ввечері і поряд з жіночими образами були представлені чоловічі, в дуже рок-н-рольній естетиці. А вже через кілька місяців після прем'єрного показу Слімана оголосили, що бренд приєднається до офіційного календаря Паризького тижня моди в січні 2019 року і покаже 100% чоловіче шоу. Це і буде перша чоловіча колекція Celine в історії.
Свою першу чоловічу колекцію дизайнер Симон Порт Жакмюс анонсував пробіжкою по подіуму в кінці жіночого показу Jacquemus осінь-зима 2018/2019 в худі кольору карамелі з написом #newjob L'Homme Jacquemus. Хлопець сказав – хлопець зробив, і перша колекція Jacquemus Menswear, натхненна Середземномор'ям, була показана в кінці червня 2018 року на відокремленому пляжі, в одній з прихованих бухт Каланк де Марсель, в національному парку Каланков. Свою другу чоловічу колекцію Жакмюс представить в Парижі 20 січня, в останній день Тижня моди.
"Його пісні і музика – це ключ до сучасного розуміння моди", – розповідає Вірджил Абло. Дизайнер вибрав новим об'єктом свого натхнення американського поп-ідола Майкла Джексона. Дебютне шоу Вірджила Абло, яке відбулося в кінці червня 2018 року, за словами нового креативного директора, мало мету закласти основу для майбутнього розвитку бренду і нового вигляду старовинного французького Будинку. "Я хочу закласти основи майбутньої роботи. Я хочу, щоб мене почуло старше покоління. Але також мені хочеться, щоб в бренд повірили молоді люди, щоб вони знали: тут їх чують і тут їм відповідають", – підвів своєрідний підсумок першого шоу Абло. Оцінити вірність обраної стратегії можна буде вже 17 січня.
З нового сезону в календарі Паризького тижня чоловічої моди з'явився бренд J.W. Anderson. Переїзд з Лондона до французької столиці відбувся через десять років роботи. Який вигляд матимуть силуети Джонатана Андерсона на паризькій землі, і як зміна Тижня моди вплине на розвиток бренду, можна буде побачити 16 січня 2019 року.
Звиклий представляти колекції Moschino в Мілані, Джеремі Скотт делокалізує свій наступний показ, який обіцяє провести в самому серці історичної кіностудії Cinecittà. Очікують, що нова робота Джеремі Скотта буде натхненна персонажами улюблених фільмів дизайнера: "Солодке життя" (1960), "Рим" (1972), "Вісім з половиною" (1963) і "Казанова Фелліні" (1976). Побачити незвичайне шоу можна буде вже 8 січня.
Для 95-ї виставки Pitti Immagine Uomo головною запрошеною зіркою обрали бельгійського дизайнера Глена Мартенса, який керує паризьким лейблом Y/Project. Що стало ключовим для подібного рішення Раффаелло Наполеона (генеральний директор Pitti Uomo), так це здатність дизайнера поєднувати естетику вуличного одягу з духом прогресивної моди. Про це свідчить його остання співпраця з UGG, в ході якої дизайнер переосмислив культові чоботи американського бренду.
З квітня 2018 року біля керма бренду Berluti – Кріс Ван Аш, що замінив на цій посаді Гайдера Акерманна. Випускник Королівської академії витончених мистецтв в Антверпені, Гайдер навчався разом з Еді Сліманом, тодішнім керівником Dior Homme, перед тим, як запустити свій власний бренд чоловічого одягу 2004 року. Перші роботи дизайнера для Berluti побачили світ ще в жовтні 2018 року, а прем'єрний показ відбудеться вже 18 січня.
За матеріалами: vogue.fr