Джуд і Рафф Лоу у весняній кампанії Brioni
Brioni представляє рекламну кампанію сезону весна-літо 2023 за участю своїх амбасадорів — Джуда та Раффа Лоу. Нова кампанія зображує дует батька та сина, які отримують задоволення від часу, проведеного разом.
Емоційний та інтелектуальний зв’язок чоловіків Лоу демонструється серією інтимних і невимушених знімків, зроблених у Лос-Анджелесі. На них зафіксовано дорогоцінні моменти сімейної близькості та задоволення від простих моментів життя.

У зніманні обидва актори одягнені в речі з колекції Brioni весна-літо 2023, зокрема в костюми рожевого та світло-блакитного кольорів, а також у легкий та комфортний одяг для відпочинку. "Приємно продовжувати наші стосунки з Brioni. Мені сподобалася колекція та речі, які ми приміряли. Особливо приємно було розділяти ці моменти з Раффом", — каже Джуд Лоу.

Ця кампанія ознаменувала третю співпрацю Джуда та Раффа Лоу з Brioni. Італійський модний Дім зазначає, що ця трилогія розповідає про людські зв’язки та майстерність, акцентуючи увагу як на прагненні досконалості, так і на силі справжніх емоцій.