КУПИТИ КВИТКИ

Джуд і Рафф Лоу в новій рекламній кампанії Brioni

Італійський модний Дім Brioni представив кампанію сезону осінь-зима 2022/2023, головними героями якої стали амбасадори бренду Джуд Лоу та Рафф Лоу.

Джуд Лоу та його син Рафф знов опинилися в центрі уваги. Дует батька й сина знявся в другій рекламній кампанії для Brioni. Серія портретів фотографки Аннемаріки ван Дріммелен, яку вона зняла в Лондоні, вирізняється інтимною атмосферою, що підкреслює зв’язок між батьком і сином. У кампанії чоловіки Лоу позують у речах з колекції Brioni осінь-зима 2022/2023, зокрема сорочках, пальтах і штанах вишуканого крою. Весь одяг відбиває уявлення Brioni про позачасовий гардероб, який поєднує в собі легкість, комфорт, формальність і повсякденність.

Реклама.

"Джуд і Рафф підтвердили, що вони ідеально підходять для Brioni, оскільки обидва уособлюють різні аспекти того, що означає бути сучасним джентльменом, кожен по-своєму", — зазначив Норберт Штумпфль, директор з питань дизайну Brioni.

"Під час нашої другої кампанії для Brioni мені було приємно співпрацювати з Аннемарікою, щоб показати особисту сторону моїх стосунків з Раффом. Ми почувалися так невимушено на знімальному майданчику та в одязі Brioni", — сказав Джуд Лоу.

Зі свого боку Рафф Лоу додав: "Мені подобається історія цієї кампанії, оскільки вона демонструє ще один аспект зв’язку як з моїм татом, так і з легким приємним одягом, у який я вбирався".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.