Дрейк представив новий лейбл спільно з Nike
Канадський репер Дрейк, який співпрацював із Jordan з 2013 року, вивів свої відносини з Nike на новий рівень, випустивши новий дочірній лейбл під назвою Nocta.
Nocta отримав свою назву на честь так званого "nocturnal creative process" ("нічного творчого процесу") Дрейка і став безпрецедентним партнерством для Nike. Гігант спортивного одягу подарував Дрейкові, який не належить до елітних спортсменів, з якими найчастіше співпрацює Nike, щось схоже на бренд MJ Jordan: його власний лейбл з ім’ям та іншими почестями. "Мені завжди здавалося, що Nike має можливість прийняти артиста так само, як і спортсменів, — написав він про колекцію на вебсайті Nike. — Я думав про те, яким це було б шаленством і що для артиста означало б мати флагманську угоду з Nike".
Упродовж усієї своєї кар’єри Дрейк був майже маніакально відданий Nike. "Я дуже довго чекав на цю можливість", — пише Дрейк. Натхненням для першої колекції Nocta слугував особистий стиль музиканта: куртки, костюми з Nike Tech Fleece, рукавички, шапки. "Nocta створений для людей, що постійно рухаються. Людей, яким потрібен функціональний, зручний одяг, який можна адаптувати від одного випадку до іншого, — розповідає Дрейк. — Він для тих, хто постійно намагається досягти своїх цілей і не бере до уваги ярликів".
Nike вибірково підходить до партнерських відносин з артистами. У Тревіса Скотта регулярно виходять свої колаборації з брендом, також Nike випускає мерч для Кендріка Ламара, але в останні роки воліє працювати з дизайнерами, а не артистами.