Кольоротерапія в новій рекламній кампанії Dior Men
З усміхненими моделями, яскравим одягом і психоделічним тлом нова рекламна кампанія Dior Men Pre-Fall, безсумнівно, випромінює веселощі.

Саме цього ефекту й хотів домогтися креативний директор чоловічої лінії Dior Кім Джонс. За допомогою кампейну дизайнер намагався передати дух колаборації між французьким модним домом і американським художником Кенні Шарфом. Джонс запросив фотографа Рафаеля Паваротті, стилістку Мелані Ворд і моделей Іссу Насірі, Ібрагіма Мохамеда, Тетчера Торнтона й Усангу Кіма для знімання міжсезонної колекції.
За словами Джонса, "втілення неземного всесвіту Кенні Шарфа цього сезону стало моментом оптимізму у важкі часи. Ці зображення уособлюють надію на повернення до реальності в недалекому майбутньому".

Картини Шарфа, подібні до карикатур, були оплотом нью-йоркської артсцени 1980-х. Персонажі художника, що, за словами Джонса, перебувають на перехресті мультфільмів, сюрреалізму й наукової фантастики, з’явилися на одязі та аксесуарах Dior Men у колекції Pre-Fall.