КУПИТИ КВИТКИ

Що треба знати про бренд Френка Оушена

Френк Оушен, тихий емоційний артист з еклектичним гарним смаком оголосив про запуск власного бренду класу люкс.

В останні кілька років творчість Френка Оушена мала разюче спорадичний характер. Він випустив кілька синглів і скасував випуск ще одного. Він влаштував серію танцювальних вечірок у Квінсі. Він розпочав кампанію щодо реєстрації виборців перед виборами 2020 року і брав участь у кампейні Prada.

Реклама.

Виявилося, Френк Оушен упродовж трьох років захоплювався дизайном прикрас. Бренд музиканта, що дістав назву Homer, запустили із серією вишуканих прикрас і шовкових шарфів. Проте невдовзі асортимент лейбла розшириться до продукування одягу, аксесуарів, взуття тощо. Колаборація Оушена й Prada, про яку давно ходять чутки, також стала частиною дебютної колекції Homer. Всі товари з першої колекції було представлено на сторінках каталогу Homer. Дроп містить висококласні прикраси — десятки інкрустованих діамантами браслетів, емалевих кулонів мультяшного кольору й золотих каблучок. Усі їх виготовлено в Італії, а їхній дизайн навіяний "дитячими нав’язливими ідеями та фантазіями". Ціни варіюються від 395 доларів за каблучку до 1 898 000 доларів за намисто з білого 18-каратного золота з діамантами, вирощеними в лабораторії (бренд Homer використовує тільки такі).

Френк розповів, що назвав колекцію на честь грецького автора Іліади й Одіссеї, тому що: "Гомер вважається батьком історії, а історія покликана вистояти проти часу — так само як діаманти й золото. Я знаю, що Гомер використовував папірус, але мені завжди подобалася ідея вирізати історію на камені".

Бренд Оушена, безсумнівно, приваблює, тому що побудований на периферії світової популярності й вишуканого нішевого смаку. Шанувальники й модні інсайдери давно питали себе, чи запустить Оушен проєкт, який відповідатиме його знаменитим вподобанням в одязі. Хоча остаточні амбіції Homer ще не дуже зрозумілі, та напевне, що бренд буде більше подібний до Golf Wang від Tyler, The Creator або AWGE від A$AP Rocky — таким самим непередбачуваним, призначеним для нового покоління, з незвичним баченням і любов’ю до свободи самовираження.

І хоча, на перший погляд, запуск нового люксового бренду ювелірних виробів може видатися дещо незвичним рішенням, насправді вподобання Оушена постійно демонстрували мінливі тенденції. Від зухвалих підвісок у формі Ісуса або хреста, які колись визначали естетику гіп-гопу, до перлового намиста й діамантових чокерів — з роками смак Френка до ювелірних виробів став м’якшим і витонченішим. Він ділився в Instagram фото квітчастого браслета зі смарагдів і рожевих діамантів, став носити срібні сережки-кільця й ​​вишукані діамантові цвяшки з огранюванням "кушон". Виявляється, захоплення Оушена ювелірними прикрасами весь цей час ховалося на видноті.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.