До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Джейк Джилленгол у новій кампанії Prada

Prada продовжує співпрацю з Джейком Джилленголом. Італійський модний Дім обрав номінанта премії "Оскар" обличчям своєї кампанії окулярів Prada Linea Rossa. Автором знімання виступив Норберт Шернер.

Реклама

Колекція складається з трьох моделей: двох протисонцевих окулярів і однієї оптичної оправи. Джейк Джилленгол грає дослідника, який надягає спортивні окуляри, долаючи безплідні ландшафти та міські мегаполіси. Пропонуючи свіжий і переконливий погляд на сучасного авантюриста, Джилленгол стає своєрідним навігатором, який веде нас крізь гібридну реальність, створену Prada з надзвичайною точністю.

"Для мене велика честь знову бути частиною родини Prada, співпрацюючи з неймовірним Норбертом Шернером у кампанії окулярів Prada Linea Rossa 2023, — поділився Джилленгол. — Я люблю команду Prada. Вони чудові художники та співавтори, ми добре провели час, створюючи разом цю кампанію. Завжди вірні красі бренду, нові окуляри Prada Linea Rossa виконані майстерно".

Окуляри колекції Impavid Prada Linea Rossa вирізняються універсальним дизайном: вони доречні й у місті, і на природі. Основа з нейлонового волокна робить їх легкими. Унікальні лінзи Tuning є іще однією родзинкою колекції: вони спеціально розроблені для посилення контрасту кольорів і забезпечують чіткість та деталізацію.

Фотографії, зроблені Норбертом Шернером, несподіваним чином поєднують міський пейзаж і природні ландшафти. Цей візуальний парадокс відображає сучасне життя з його численними викликами та суперечностями.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.