8 наймодніших колаборацій Converse
Культурний слід кедів Converse, яким уже понад сто років, складно переоцінити. Виготовлені з міцних матеріалів, з простим, але культовим дизайном і недорогі — ці кеди нині базова пара в будь-якому гардеробі. У 1921 році американський баскетболіст Чак Тейлор став першим амбасадором Converse й додав своє ім’я до назви пари 1917 року випуску, що дістала назву Chuck Taylor All Stars. Ці класичні кросівки носили покоління, а дизайн взуття неодноразово інтерпретували.
Converse пройшли тривалий шлях з моменту першої співпраці з Чарльзом Тейлором. Як і будь-яка інша компанія, Converse завжди намагалися розширити клієнтську аудиторію та збільшити каталог товарів. Завдяки бездоганній репутації черга з брендів, які прагнуть співпрацювати з лейблом, нескінченна — від Gap і Carhartt, до нішевіших Maison Margiela і COMME des GARÇONS PLAY. У цьому матеріалі згадуємо одні з наймодніших інтерпретацій культової пари.
Comme Des Garçons x Converse представили першу спільну колекцію у вересні 2009 року. Відтоді бренди співпрацювали кілька разів і, здається, не збираються припиняти ділові відносини. Цю колаборацію упевнено можна назвати найпопулярнішою в доробку Converse. Comme des Garçons переосмислили модель Chuck Taylor All Star 1950-х років. Модель Converse Play Comme des Garçons Play x Converse розробила креативна директорка японського бренду Рей Кавакубо, яка нанесла на кеди фірмовий логотип у вигляді серця з очима, збільшила товщину підошви й зменшила носок. Зазвичай спільну пару бренди представляють у двох колірних унісекс-версіях, у високому й низькому варіантах.
JW Anderson — ще один нішевий бренд у списку Converse, але з абсолютно іншим підходом і загальною естетикою. Дизайнер Джонатан Андерсон обережно вибирає ділових партнерів, віддаючи перевагу брендам або креативникам зі схожим баченням. І Converse належать саме до таких. Унаслідок співпраці з’явилося безліч пар, серед яких вирізняються високі кеди, прикрашені повторюваним лого JW Anderson, або модель із зображенням американського прапора.
Вірджил Абло — один з найнепересічніших сучасних дизайнерів у світі моди, а його робота з Nike над серією The Ten дала змогу створити одні з найпопулярніших кросівок за останні кілька років. У межах цього проєкту Абло переробив десять класичних силуетів Nike у своєму фірмовому стилі й створив кілька дуже ефектних пар. З огляду на те, що Nike придбав Converse, All Stars логічно стали частиною цього модельного ряду.
Безумовно, суперником Comme Des Garçons у категорії "найзнаковішої співпраці з Converse цієї епохи" стала лінійка Golf Le Fleur музиканта Tyler, The Creator. Ця колаборація спрацювала на всіх рівнях: бачення й естетика Golf Wang ідеально поєднуються зі спадщиною й принципами дизайну Converse. Вперше бренди співпрацювали у 2016 році, і відтоді постійно випускають нові пари. Одна з найвідоміших — Gianno — взуття, розроблене з нуля тільки в межах цього партнерства. Не менш крутий вигляд мала й пара в кількох пастельних відтінках з намальованою вручну квіткою навколо зірки.
Коли Converse об’єдналися з брендом з Лос-Анджелеса Chinatown Market, вони дістали унікальний і досить несподіваний результат. Пара, просочена УФ-активованим чорнилом, буквально змінює колір, коли виходиш на сонячне світло. На перший погляд, кеди здаються білими, з деякими проблисками дуже вицвілих тонів, однак у разі спрямування на них ультрафіолетового світла кольори знову стають яскравими.
У 2013 році Maison Margiela співпрацювали з Converse в межах ексклюзивної колаборації, у процесі якої команда дизайнерів у білих халатах повністю покривала кеди білою фарбою, яка відшаровується під час носіння й відкриває один з трьох традиційних кольорів під нею: темно-синій, червоний і чорний, а також жовтий, спеціально для Maison Margiela. В істинному стилі Margiela власник взуття не знав, якого кольору в нього кросівки, поки фарба не починала відшаровуватися.
Майбутню лінію Converse x DRKSHDW вперше представили під час показу Ricks Owens осінь-зима 2021/2022 у Венеції. Вперше за понадстолітнє існування марки культовий силует Chuck 70 виготовили з квадратним носком.
Креативний директор Dior Men Кім Джонс випустив із Converse капсульну колекцію. До лінійки ввійшли футболки, штани-карго з кнопками, толстовка з круглим викотом, анораки з нейлону й оновлена модель Chuck 70 зі збільшеним краєм підошви та силіконовим верхом. Відмітними ознаками Chuck 70 є подовження й вигин гумової підошви для створення ілюзорного ефекту підвищення, а також прозора кубувата деталь з термопласту з отворами для шнурків. Крім того, ім’я Джонса нанесено на язичок і устілку кедів, а круглий значок Converse All Star розміщений на середній частині моделі. Пари виготовлені в чорному й молочному кольорах.