Power dressing — це не лише один із найбільших трендів цього осінньо-зимового сезону, а ще й прояв стирання кордонів між жіночою та чоловічою модою. Його основа — прагматичний мінімалізм, а також ідеальні пропорції — гострі, як бритва, або надзвичайно великі.
Power dressing почали розглядати в контексті його характерного дизайну. Він може бути гострим і геометричним, тонким і вузьким, округлим і плавним, надзвичайно великим. Обʼємні пальта з широкими плечима чергуються з укороченими топами або дуже короткими шортами. Тому нинішню моду слід охарактеризувати як дуалістичну. Дуалізм проявляється в різних формах, використовується в різноманітних інтерпретаціях і стає відмінною рисою творчості не тільки вже відомих дизайнерів, але й фешн-початківців, які базуються на своєрідному поверненні до основ — підносять уніформу на п’єдестал, уникають непотрібних прикрас, відзначають універсальність і заграють із традиціями.
Зрозуміло, що Міучча Прада і Раф Сімонс не хотіли, щоб щось відволікало глядачів — єдиним елементом сценографії у Fondazione Prada, де традиційно проходять покази бренду, була стеля, яка піднімалася під час презентації, щоб знову зависнути під час фіналу трохи більше, ніж на метр, над головами гостей. Дискусія, яку Сімонс і Прада хотіли розпочати, стосувалася не ролі, яку одяг відіграє в суспільстві, чи того, наскільки важливим елементом самовираження він залишається — це те, про що вони багато говорили раніше. Темою їхньої останньої дисертації був своєрідний компроміс — завдання спробувати створити практичний і міцно вкорінений у реальності одяг, який не втратить свого мистецького характеру.
Сімонс і Прада почали пошуки відповідей з архетипів чоловічої моди. Вони вдосконалили їх до дрібниць, забезпечивши бездоганну конструкцію та пропорції. Так створилася база. Потім, як і належить справжнім художникам, дизайнери додали індивідуальні штрихи — поодинокі мотиви з архівних колекцій Prada, деталі, які тонко "підморгували" глядачеві та нагадували модницям не сприймати моду надто серйозно. Так, дизайнери стали головними амбасадорами power dressing, адже найцікавішим у сучасній індустрії виявилося повернення до мінімалізму, в якому є місце і для прагматизму, і для авангарду.
За матеріалами vogue.pl