Відповідальне споживання: 5 скандинавських екобрендів

Тиждень моди в Копенгагені славиться не лише стильними streetstyle-образами, а й своїми sustainable-брендами, які дотримуються принципів сталого розвитку: прагнуть знизити негативний вплив галузі на навколишнє середовище і суспільство, тому використовують перероблені матеріали у своїх колекціях, а також пропагують відповідальне виробництво і споживання моди. Так, Stine Goya розробляють свою етичну лінію вечірнього одягу, Ganni скорочує викиди вуглекислого газу і знаходить рішення для забезпечення вуглецевої нейтральності, а Holzweiler виробляє лише 1 метр відходів під час свого шоу, адже використовує перероблені матеріали з попередніх сезонів. Vogue.ua розповідає про 5 головних скандинавських брендів, які піклуються про навколишнє середовище.

imageCecilie Bahnsen весна-літо 2020
Cecilie Bahnsen

Молодий бренд Cecilie Bahnsen відомий творчим підходом до скандинавського стилю, який на подіумах виражений романтичними сукнями з легких струмливих тканин. Цього сезону дизайнер Сесіль Бансен дотримується фірмової естетики абсурду: продовжує розвивати історію своїх знакових архітектурних суконь з пишними спідницями і об'ємними рукавами-кулями. Крім того, в колекції з'явилися жіночні брючні костюми з напів прозорих тканин, повітряні сукні з текстурною зім’ятістю і образи зі страусиного пір'я.

Ganni

Данський бренд Ganni продовжує досліджувати межі чоловічого і жіночого стилю: маскулінні піджаки, джинси вільного крою, бермуди з лакованої шкіри, елегантні шовкові сукні з численними драпіруваннями, квадратні вирізи і атмосферу богемної естетики 1970-х. Образи завершили футуристичні сонцезахисні окуляри, неон і екзотична кольорова шкіра, які внесли ноти свята в нову весняно-літню колекцію бренду.

Remain

Мінімалізм є ключовим напрямком у першій презентації бренду. Колекція під назвою "Жіночий портрет" складається з непідвладних часу силуетів: від шкіряних плащів і шортів з високою талією до вільних сорочок і трикотажних суконь в "рубчик". Все витримано в універсальній кольоровій гамі: кремовий, бордовий, фісташковий і приглушено-рожевий. Бренд робить ставку на позачасову класику, зосереджує особливу увагу на якості тканин і ідеальному пошиттю.

Holzweiler

Бренд Holzweiler спеціалізується на дизайні в'язаних речей, які виготовляють вручну з тканинних відходів у студії в Lysaker Brygge в Осло. Натхненням для нової колекції весна-літо 2020 послугувало покоління Z – їхня усвідомленість, цікавість і сміливість. У центрі уваги – в'язані кардигани, затишні костюми вихідного дня, oversize-сорочки, тренчі і легкі накидки. На додаток до одягу, зробленого частково з переробленої сировини, на подіумі з'явилися сумки-макраме, рибальські панами і гнучкі сонцезахисні окуляри.

Samsøe Samsøe

Бренд Samsøe Samsøe продовжує створювати вбрання з натуральних тканин, а за основу бере прості силуети з сучасними елементами. Так, на подіумі функціональний спецодяг органічно межував з жіночними сукнями на запах, шовкові спідниці знайшли пару у вигляді в'язаних джемперів, а стьобані шорти подружилися з черевиками-козаками. Через всю колекцію простяглася клітинка віші, яка прикрасила вільні сорочки, мідіспідниці і жакети з накладними кишенями.

Популярне на VOGUE