Холоднеча настане швидше, ніж нам здається, тому саме час ознайомитися з головними тенденціями сезону осінь-зима 2019/2020.
Цієї осені варто поповнити гардероб не просто новим тренчем, а моделлю з невеликим кейпом. Такий в Ірландії продемонструвала герцогиня Кетрін. Називають цей вид верхнього одягу "гевлоком" – на честь генерала Генрі Гевлока, який часто носив схожі моделі. У нових колекціях дизайнери шиють тренчі з кейпами-пелеринами з шерсті, бавовни і шкіри. Особливо ефектний вигляд мають гевлоки з контрастними кейпами – за кольором або фактурою.
Одягатися в шкіру з ніг до голови, а чому б ні? Саме це пропонують дизайнери по обидва боки Атлантики, причому без змови вони вибирають максимально брутальну версію цього тренду – чорного кольору. Наприклад, Том Форд ностальгує за зухвалими 2000-ми і шиє костюми зі штанами з м'якої шкіри, на подіумі у Sally LaPointe головними стали шкіряні комбінезони схожі на авіаторські, а в Salvatore Ferragamo пропонують нарешті купити чорну шкіряну сукню.
Плечі знову стали пильним об'єктом уваги у дизайнерів. І якщо минулого сезону вони в основному панували на піджаках, то цього разу красуються і на повсякденних сукнях за допомогою скульптурних воланів, і на ошатних топах завдяки тривимірним аплікаціям, і на вечірніх образах, доповнених рукавами з рюшів.
Клітинка продовжує відігравати важливу роль у модному порядку денному. Цього разу в фокус потрапило її червоно-чорне поєднання. Причому, тип самого малюнка не такий і важливий. Однаково чудовий вигляд на тлі опалого листя матиме і нахабна клітинка-буффало, яку називають ще принтом лісоруба, і більш інтелігентний тартан. Натхнення слід шукати у колекціях Christian Dior, Redemption і Marine Serre.
Дизайнери жонглюють модними декадами минулого постійно. Наприклад, цього сезону вони знову згадали про сімдесяті, трохи втомлені від зухвалості 1980-х, які захопили подіуми кілька років тому. Десятиліття свободи, як називали 1970-і, постало у всій своїй різноманітності: буржуазний Париж – у Celine, танці до ранку як у Studio 54 – у Michael Kors і Halpern, а богемна розслабленість знову потішила шанувальників Etro.
Неон так чи інакше з'являвся у колекціях сезону осінь-зима 2019/2020. Особливо багато його було саме лаймового кольору. Життєрадості у стримані осінні барви вирішили додати бренди Balenciaga, Nina Ricci і Issey Miyake, які пропонують носити лаймовий неон соло чи поєднувати з класичним чорним або насиченим фіолетовим кольорами.
Дух бунтарства з вулиць мітингувальника Парижа логічно перемістився на подіуми. Модні бренди дружно згадали про панк, додали у свої колекції агресивні елементи у вигляді шипів, поєднання криваво-червоного і сірого, важкого взуття і різноманітних ланцюгів. При цьому дизайнерам вдалося панк вписати в естетику своїх марок досить органічно: Донателла Версаче з його допомогою знизила традиційний рівень гламуру і сексуальності, а Александр Венг схрестив його з улюбленими спортивними силуетами.
Сезон показів осінь-зима 2019/2020 запам'ятається тим, що дизайнери нарешті згадали, як жінкам потрібний не лише одяг для вечірок, званих вечерь і міжгалактичних польотів, але і на щодень. Однією з головних адептів побудови грамотного буденного гардероба стала Вікторія Бекхем, нова колекція якої – чудова практична інструкція. Також зрозумілий одяг, в якому легко жити, продовжують робити бренди Gabriela Hearst і Lemaire.
Досить агресивними подекуди здаються настрої майбутньої осені. Панк і чорна шкіра вже включені до головних тенденцій сезону, а підтримують їх відповідні аксесуари. Перш за все, важкі чоботи, в яких легко уявити дівчину-супергероїню. Найкраще цей тренд відчув Деніел Лі, новий креативний директор Bottega Veneta. Він пропонує їх носити і з сукнями, і з мотоциклетними комбінезонами. Також не залишилася до них байдужа Міучча Прада.
Пуховики майбутніх осені і зими перетворяться в повноцінний предмет вечірнього гардероба. Ідеальну версію цього тренду можна побачити в новій колекції П'єрпаоло Піччоллі, який зшив для Moncler розкішні стьобані сукні довжиною до підлоги. А ось більш реалістична адаптація цієї історії чудово показана у Брендона Максвелла і Крістіано Сіріано. Не змогли повз пуховиків пройти і у французькому модному Домі Hermes. Щоправда, тут пуховик ховається під, на перший погляд елегантною, шкіряною курткою. Але це тільки на перший погляд.