На свої місця: Celine осінь-зима 2019/2020
Піднята високо над подіумом дзеркальна коробка, в якій стояла дівчина, почала повільно опускатися. Після того, як конструкція опинилася на землі, стало зрозуміло, що це – гардеробна (можливо і Celine), тільки зроблена у стилі чи то 1970-х, чи то 1980-х. Одяг, у якому вийшла модель, – тільки підтвердив ці припущення.

Перший образ – плісировані кюлоти у клітинку довжини до колін з шкіряним поясом, біла шовкова блуза, шарф з принтом і логотипом, чорний піджак, блискучі чоботи на високих підборах, сумка на ланцюжку, сонцезахисні окуляри-авіатори – це той Celine, який був призначений для кожної французької буржуазної жінки ще до того, як мода до нього дійшла.


З тих пір, як Еді Сліман став креативним директором бренду, не вщухали жарти про "Old Celine". Але його третій показ для Будинку, схоже, покладе цьому край. Нова колекція – це Celine ще до Old Celine: елегантний стильний одяг, який був ще до того, як LVMH придбав лейбл, задовго до того, як навіть Файло і Майкл Корс були біля керма французького модного Дому.

За часів швидкої моди і достатку всеможливих пропозицій від дизайнерів, це був момент Слімана, щоб представити свою версію французької моди, що міститься в ніші паризького стилю вищого і середнього класів, яку він, мабуть, відчув, поки ріс у Франції. В якомусь сенсі це було саме те, що завжди робив Сліман – брав предмет з уже наявного стилю, заглиблювався, і так робив його найкращою можливою версією.

Кюлоти і варіації шовкових спідниць, вузькі джинси, високі чоботи і куртки, як з гардероба буржуазної француженки, що жила в 1970-х. Туфлі на шпильках New Wave і байкерські черевики замінило взуття на класичних підборах або чоботи до коліна. Короткі бомбери і блискучі піджаки йшли в комбінації зі звичайною спідницею з твіду у стилі кантрі або зовсім бабусиною спідницею до коліна. Інші дизайнери грали з темою буржуазії цього сезону, але це робило їх схожими на дилетантів. Сліман же показав основи того, що собою являла мода до того, як перетворилася в шведський стіл.
Переглянути всю колекцію Celine осінь-зима 2019/2020.