Створена Крістобалем Баленсіагою в 1958 році, сукня babydoll, яку впізнають за рукавами буфами та трапецієподібною спідницею, гучно повернулась на подіуми цього сезону. На показах весна-літо 2024 ця річ, славу якій принесли Джейн Біркін і Бріджит Бардо в 1960-х, постала в оманливо скромному вигляді: жодних химерних відтінків та старомодних деталей, натомість дизайнери експериментують з матеріалами та пропагують витончену жіночність і сексуальність.
Чимало знаменитостей обожнювали сукню babydoll (термін, який буквально означає "лялькова сукня"). Ця популярність частково пов’язана з фурором, спричиненим фільмом "Барбі" торік. Стрічка режисерки Ґрети Ґервіґ, у якій Марго Роббі зіграла знамениту ляльку, зірвала куш у прокаті. Звісно, дизайнери не обмежилися фірмовим рожевим кольором, а показали безліч суконь babydoll, дотримуючись власної естетики.
Деякі бренди зробили сукню babydoll своїм фірмовим знаком, наприклад, данський лейбл Cecilie Bahnsen або британський Molly Goddard. Якщо перша дизайнерка показала в цьому сезоні бездоганні однотонні або прикрашені картатими візерунками моделі, то друга під час Тижня моди в Лондоні наповнила свої сукні богемним духом, який набирає популярності завдяки бохо-шику. Але королем цього тренду залишається Джонатан Андерсон, який у Loewe дав собі волю і придумав аксесуари, натхнені світом ляльок: на подіумі зʼявилися туфлі, схожі на ті, що обожнювали Поллі Покет та Мінні Маус.
Обравши сукню babydoll, помилитися практично неможливо. Максі або міні, одягнені поверх штанів чи бермудів, пофарбовані у пастельні, яскраві кольори або класичні чорно-білі, у поєднанні з туфлями на підборах, балетками чи лоферами. Така сукня, безперечно, самодостатня.
За матеріалами vogue.fr.