Якщо 2020 рік був синонімом стриманості й обережності, то 2021-й, порівнюючи з ним, був гедоністичним. Як підтверджують дані Google, тенденції, від котеджкору до гранжу 90-х і високих платформ, посідають провідні позиції, а це означає, що споживачі відкриті до експериментів. Сексуальні кардигани, функціональні черевики, лялькові платформи, прозорі сукні, сумки-кроше — vogue.ua зібрав 12 найпопулярніших речей 2021 року.
Албанська дизайнерка Ненсі Дояка цього року дістала не одну, а відразу дві найпрестижніші нагороди в галузі моди: премію LVMH і премію Фонду Британської ради моди. Її успіх полягає у вмілому поєднанні бездоганного крою та актуальної чуттєвості. Прозорі сукні Nensi Dojaka з ремінцями й бра, подібними до пелюстків, миттєво стали популярними серед таких знаменитостей, як Ріанна, Дуа Ліпа і Зендая.
Після року, проведеного в домашніх капцях, світ моди вибрав практичне взуття. Bottega Veneta зіграли не останню роль у цій тенденції: одним з перших гітових аксесуарів Деніела Лі були черевики Lug Boot у стилі челсі з товстими водонепроникними підошвами й вузькими халявами. Модниці носили їх із сукнями, костюмами й усім іншим. Це однозначно зручне взуття, яке слугуватиме багато років за умов належного догляду.
Сумка Prada з рафії, виготовлена в техніці кроше в цукеркових тонах, привернула цього року увагу всіх шанувальників моди. З усіх сумок Prada вибір припав саме на цю: все через поєднання утилітарної форми, майстерної текстури й привабливого логотипа. У рейтингу найпопулярніших продуктів від Lyst, який фільтрує мільйони товарів за кількістю згадок у соціальних мережах, пошуків, взаємодій і продажу в інтернет-магазинах, сумка Prada посіла омріяне перше місце.
Корсети від Шарлотти Ноулз і Александра Арсено, дуету дизайнерів лондонського лейблу Knwls, також знайшли своє місце в гардеробах модниць у 2021-му: їх носили Кім Кардаш’ян, Белла Гадід і Кая Гербер.
Вихід Дуа Ліпи — лише частина історії повернення фірмового перлового намиста Вів’єн Вествуд. Його популярність насправді відсилає до естетики e-girl, на яку дуже вплинув дизайн Вествуд початку 2000-х. Оскільки цього року все, що було на початку нульових, знову ввійшло в дух часу, перлове намисто раптово стало аксесуаром моменту. Це надихнуло знаменитостей інвестувати і в інші вироби Vivienne Westwood, здебільшого в корсети й драповані мінісукні.
Популярність цих кросівок, "спадкоємців Crocs", показує широкий зсув у смаках споживачів, особливо серед покоління Z, до одягу й аксесуарів, що зручні, впізнавані й по-справжньому ексцентричні водночас.
Від Crocs до Bottega Veneta і Birkenstock — 2021-й був великим роком для сабо й клогів, але жодні з них не були такі бажані, як модель зі шкіри й дерева від Hermces. Ультракласична форма й витончений брендинг зробили їх фаворитом як серед редакторів модних видань, так і серед покупців. Це може означати, що у 2022 році нас чекає більше повсякденних речей від люксового модного Дому.
Малиновий total look Меган Фокс зробив кардиган Jacquemus особливо популярним, але високий попит на нього також засвідчує, скільки модниць знову хочуть одягатися чуттєво: прикриті, проте сексуальні кардигани особливо ефектні з легкою сукнею або мідіспідницею.
Гумові чоботи рідко були привабливою покупкою, однак модель Chloe на масивних підборах змінила це. Водонепроникне міцне взуття має особливу перевагу: досить стильне на вигляд, щоб носити його і в офіс, і на зустріч з друзями.
Фешн-редакторка американського Vogue і постійна контриб’юторка Vogue UA Ліана Сатенштейн передбачила повернення сумки Balenciaga ще у 2019 році. Ця сумка досить хороша — і у 2021-му вона нарешті відродилася в стильних виходах гостей світових Тижнів моди.
Атласні платформи Medusa на високих підборах, з квадратними носками й прикрашеними блискучим камінням ремінцями на щиколотці з осінньо-зимового показу Versace миттєво стали фаворитами Аріани Гранде, Бейонсе і Дуа Ліпи. А черга з охочих придбати й собі такі засвідчує: вони ще покажуть весь свій потенціал у 2022 році.
Раптовий відхід Вірджила Абло вразив світ моди 28 листопада. Його популярні дизайни для Louis Vuitton і Off-White вже стали колекційними, а на сайтах перепродажу спостерігався неймовірний сплеск пошуків. Можливо, немає нічого популярнішого, ніж квадратні протисонцеві окуляри Off-White Arthur: платформа OneRealReal повідомила про зростання пошукових запитів щодо цього бренду на 893%, зокрема особливий інтерес виявляють до протисонцевих окулярів, запит на які зріс утричі.
Текст: Emily Farra
За матеріалами vogue.com.