Дві основні ідеї, які визначають тенденції поточного сезону, — комфорт у всьому, від одягу до аксесуарів, та ідея свята й максималізму, яка прямо протилежна ідеї спорту, що домінувала в останні кілька місяців. Зараз у гардеробах streetstyle-зірок предмети утилітарного стилю сусідять з трикотажними комплектами, пальтами й куртками зі штучного хутра, помпезними фактурами й сукнями, розшитими паєтками. Vogue.ua зібрав гід найкращими streetstyle-образами і з'ясував, які 11 речей варто додати до свого гардеробу вже зараз.
Трикотажні комплекти — це той елемент образу, який необхідний тут і зараз. Причина проста: вони означають абсолютний комфорт, адже дозволяють не думати про те, як їх поєднувати. Це підтверджують такі бренди, як Jonathan Simkhai, Jil Sander, Altuzarra і Proenza Schouler.
Ці аксесуари з'явилися в колекціях Burberry, Marni, Chloé, Fendi, Khaite і багатьох інших брендів. Монументальні, об'ємні сумки виграли гру віральності в цьому сезоні. Це нова інтерпретація театральності, яка взяла на себе більшу частину тенденцій сезону, і противага мікроверсіям, що домінували в попередні роки.
Позачасовий леопардовий принт тріумфально повернувся на подіуми колекцій осінь-зима 2021/2022 завдяки таким брендам, як Dior, Rokh, Etro, Michael Kors Collection і Dolce & Gabbana. Формати різноманітні, але найефектнішими будуть сукні або пальта цього забарвлення.
Дух коледжу проник у колекції Dior, Monse, Philosophy di Lorenzo Serafini, Saint Laurent і Celine. Спідниці, сарафани і кардигани в клітинку або принт тартан, а також сорочки з відкладним коміром є такими ж важливими елементами, як ансамбль шкарпеток і лоферів.
Туфлі Versace — один із найкращих прикладів цієї тенденції на додачу до взуття від Schiaparelli, більш стриманого від Simone Rocha або "університетської" моделі від Prada. Взуття на платформі, особливо в форматі босоніжок, передає святковий дух, який захопив багато осінніх тенденцій.
Gucci, Saint Laurent, Miu Miu, Louis Vuitton, Paco Rabanne — всі ці бренди представили, мабуть, найефектніший одяг для вечірок. Блискучі сукні, виконані зі срібних тканин або інкрустовані блискучими каменями, — реакція світу моди на дух "ревучих 1920-х", який знову нагадав про себе.
Поряд зі стьобаними куртками й пуховиками, в цьому сезоні "плюшеві" пальта перебирають на себе головну роль, в тому числі не без участі сталого розвитку, пов'язаного з появою нового штучного хутра, як, до прикладу, біорозкладне хутро Stella McCartney. Надихнутися радимо показами Prada, Burberry, Fendi, Gucci, Chanel і Jil Sander.
Ця тенденція несподівано зміцнила свої позиції у світі моди. Проте люксові бренди, на кшталт Versace, Fendi, Chanel, Balmain, Louis Vuitton, Gucci і Balenciaga, знайшли в логотипах новий інструмент, за допомогою якого можна підійти до брендингу по-новому. Багато Домів роблять ставку на використання монограм як помітного принта.
Складно згадати про цю тенденцію і не повернутися до того взуття Balenciaga, яке заполонило вулиці модних столиць у 2016 році. Його епатажний дух зберігається і в нових представлених моделях, наприклад, у Victoria Beckham чи Dries Van Noten, Jil Sander, або Isabel Marant.
Формальний контекст такого костюма, як і раніше, яскраво виражений. Саме тому багато дизайнерів зв'язали цю тенденцію з ідеєю оптимізму, особливо Prada, хоча інтерпретації Givenchy, Saint Laurent, Jil Sander, Loewe і Gucci також не можна ігнорувати. Хоча oversize-фасони все ще актуальні, не слід оминати увагою і моделі по фігурі.
Це класичний тренд, який виник на модних радарах в тому числі й завдяки образам Ави Гаднер і Грейс Келлі. Одяг у стилі сафарі або утилітарний, декорований кишенями, ґудзиками, ремінцями і виконаний у нейтральних та природних відтінках, був представлений Burberry, Balmain і Max Mara.
Текст: María José Pérez Méndez
За матеріалами vogue.es.