Сімейство Кардашян-Дженнер в рекламній кампанії #MyCalvins

Останнім часом Calvin Klein приділяє багато уваги всьому американському. Цілком можливо, що саме тому для нової кампанії Раф Сімонс вибрав одну з найбільш обговорюваних сімей країни – Кардашян-Дженнер.

image

"Сім'я – це все. Тому, для нас дуже важливо, коли ми всі разом робимо щось особливе ", – говорить Кім Кардашян-Уест. Чимось особливим в цей раз стала реклама для Calvin Klein Jeans і Calvin Klein Underwear, в якій Кім бере участь з її чотирма сестрами: Хлої і Кортні Кардашян разом з Кайлі і Кендалл Дженнер.

У зйомці Віллі Вандерперра відчувається дух пригод і сімейної єдності. Саме акцентована увага на останньому залучила сестер до участі в проекті. Хлої сподівається, що нова кампанія в кінцевому підсумку проллє світло на справжню динаміку сімейства. "Зв'язок, який ми поділяємо, заразливий, – каже вона. – Хоча ми і дражнимо один одного, як звичайні брати і сестри, ми завжди будемо найвідданішими прихильниками один одного. Я хочу, щоб люди бачили єдність, вірність і силу. Ми всі разом, і я думаю, що сім'я – це і є американська мрія".

У всіх сестер є свої улюблені речі з колекцій. Наприклад, Кайлі обожнює бюстгальтери: "Вони настільки зручні, я просто одержима ними". Кендалл також віддає перевагу лінії нижньої білизни. Ще в 2016 році топ-модель вперше знялася для Calvin Klein Underwear разом з Джастіном Бібером.

Кардашян-Дженнер стала четвертою сім'єю в серії кампаній Calvin Klein. З листопада минулого року, для компанії встигли попрацювати Соланж Ноулз зі своїми музикантами, A$AP Mob, Кайя і Преслі Гербер. Кожна кампанія була знята в одній локації, де також використовувалися клаптеві укривала Calvin Klein. Багатомісячні рекламні ролики і зірки A-list – це новий стиль для бренду Calvin Klein, який раніше випускав тільки дві великі сезонні кампанії.

Читайте також:

Кайя Гербер с братом в рекламной кампании Calvin Klein Jeans

Популярне на VOGUE