Життя з віком стає тільки кращим, – підтверджує приклад Дженніфер Лопес. 2019 рік став таким собі відродженням кар'єри легенди – від участі у фільмі "Hustlers" до закриття шоу Versace весна-літо 2020 у знаменитій сукні з тропічним принтом, що відсилає до образу 2000 року на церемонії Grammy Awards. Тепер стало відомо, що Дженніфер Лопес стала новим обличчям американського бренду Coach, змінивши на цій посаді Селену Гомес.

На чорно-білій світлині, опублікованій в Instagram, Джей Ло відображена очима фотографа Бена Россера. Співачка позує в шкіряному плащі з поясом і шовковому шарфі, прикрашеному дрібним горошком, а в руках Лопес тримає шкіряну сумку на ланцюжку. "Я така схвильована від співпраці з Coach, – каже Дженніфер. – Coach – це позачасовий бренд, який я завжди любила. Він відображає мій особистий стиль – це суміш естетики спальних районів і центру міста".