Як лейбл NECHTO став оплотом української електронної сцени

У 2019 українська діджейка Анастасія Топольська, відома всьому світу як Dj Nastia, представила плід своєї праці — лейбл з незвичною назвою NECHTO (анаграма слова TECHNO й водночас змістовне, зрозуміле кожному слово). Вона заснувала лейбл з простою, але важливою метою — просувати українських артистів і їхню музику.

imageАнастасія Топольська

NECHTO — це місце для всіх, хто хоче і може. Лейбл мультижанровий, і це той випадок, коли ім’я не вирішує нічого, головне — музика. Єдина умова — вона має бути танцювальною. "Я сама слухаю демо й формую каталог. Відбираю музику, яка звучить небанально та спрацює на танцмайданчику. Це важливо", — розповідає Настя. На сьогодні на лейблі вийшли релізи маловідомих артистів — і в цьому є чималий інтерес. Випускати відомих музикантів занадто просто, а підтягувати нові імена та знайомити публіку з невідомими артистами — це правильна місія.

"Коли Настя написала мені, що збирається запустити лейбл, орієнтований на випуск музики для тіла (я так визначаю для себе музику, яка, крім інтелектуального складника, містить якусь вібрацію і грув) з акцентом на молодий ешелон і велику підтримку українських артистів — мені стало дуже цікаво, тому що такого рівня іпритів (які сміливо можуть рівнятися із західними машинами) на ту мить ми не мали", — каже музикант Splinter UA, який співпрацює з NECHTO.

Як не дивно, NECHTO стрімко ставав популярним не тільки в Україні, а й за кордоном. Можливо, більшою мірою це відбулося через авторитет самої Насті, але, очевидно, не останню роль відіграла й сама музика. "На мій погляд, завдяки багаторічному досвіду роботи в музичній індустрії, зокрема з лейблом Propaganda Records, Настя знайшла якийсь компроміс між комерційно успішним проєктом і колосальною підтримкою української сцени. Молоді, цілеспрямовані артисти, без особливої уваги слухачів — грубо можу сказати, „недооцінені", — дістали шанс реалізуватися, розширити свою аудиторію, засвітитися в іноземних ЗМІ з величезною аудиторією", — коментує Splinter UA.

Безсумнівно, він має рацію. У такі складні часи втілювати подібні проєкти — справжній виклик. Як і людям багатьох інших професій, артистам доводиться всіляко боротися за виживання. Зокрема, організовуючи рейви під кабміном з гаслом #SaveTheRave, у якому брала участь і сама Настя. Але опинитися під крилом NECHTO — чудова можливість справді бути почутим.

Крім головної лінії релізів, NECTO має аудіовізуальний проєкт Scary Beautiful, у якому може взяти участь будь-хто з будь-якого куточка світу. Його мета — познайомити глядача з неочевидними, але захопливими місцями нашої планети, і, звісно, відкрити аудиторії нову музику. Перший сезон проєкту складався з п’яти 60-хвилинних відео, знятих на п’яти різних, надзвичайно прекрасних локаціях. Всі п’ять місць першого сезону розміщуються в Україні, серед них Морозівський кар’єр, Чорнобиль-2, Тараканівський форт, карпатська Верховина і завод АрселорМіттал (Криворіжсталь). Музичний складник проєкту — не менш масштабний. На відео Настя виконує диджей-сети з попередньо відібраних треків електронних продюсерів з усього світу.

Восени 2020 року NECHTO організував першу вечірку, яка увінчалася безпрецедентним успіхом, — техно-музика давно так гучно й масштабно не звучала в Україні. "Відповідно до умов, у яких ми перебували, нам вдалося провести дуже якісний захід",— резюмує Настя. Другу вечірку, яка мала відбутися 15 травня, обіцяють провести на зовсім іншому рівні: на приголомшливій локації, створеній у колаборації з дизайн-студією С Е Т А П і зірковим лайн-апом. Після першої вечірки сподівання стосовно NECHTO 2.0 надзвичайно високі. Але в тому, що команда їх виправдає, — немає ніяких сумнівів.

Фото: Hanna Hrabarska

Популярне на VOGUE