Напередодні концерту ONUKA 7 грудня в клубі Stereo Plaza, лідер групи Ната Жижченко у спеціальному відео розповіла Vogue.ua, як минув її рік, про новий альбом MOZAÏKA, про роботу на Чорнобильській атомній електростанції, та про те, як відіграти 14 концертів за 30 днів.
Концерт в клубі Stereo Plaza стане для Нати Жижченко своєрідним підсумком року. 2018-го група випустила альбом MOZAÏKA, виступила на фестивалях Sziget в Будапешті і Pohoda в Словаччині, з'їздила в європейський тур, запустила екологічну ініціативу Ecostrum, якою ініціювала збір коштів для станцій переробки сміття в Україні, і презентувала арт-проект у столичному метро, який став таким собі гідом по старовинній київській мозаїці. Все це вкотре доводить, що ONUKA – більше, ніж група, а Ната Жижченко – більше, ніж музикант. У найкращих традиціях світової музичної індустрії артист стає лідером думки, а його музика – соціальним проектом, здатним змінити світ.
Незважаючи на весь масштаб явища ONUKA і безліч паралельних проектів, Ната Жижченко та її музиканти все так само ретельно і по-перфекціоністськи готуються до концертів. Ната і музиканти освоюють нові інструменти – наприклад, терменвокс та телінку. Костюми для київського концерту зробила стиліст і художник по костюмах Соня Солтес, яка працювала над екологічною сукнею Нати для кліпу Strum. У Києві, обіцяє Ната, вони зіграють розширену програму: на глядачів чекає і сет з оркестром НАОНІ, і "техногенна частина", як називає це Ната (ймовірно, маючи на увазі мінімалістичний інструментальний трек Arka, присвячений Чорнобилю), і більш танцювальні треки. Всеукраїнський тур групи, який відбувся у листопаді, і підготовку до київського концерту в своєму відео зняв чоловік Нати, Євгеній Філатов, саундпродюсер і лідер проекту The Maneken.
Відео: Євгеній Філатов
Монтаж: Анна Бугакова
Інтерв'ю: Дарія Слободяник