Весняна колекція макіяжу Lancome включає тістечка-макарони. Для зовнішнього застосування
Французький косметичний Будинок з великою і славною історією звертається до юних – і придумує все нові засоби в 'Instagrammable' і 'likeable' форматах. Цікаво, що протистояти солодким упаковкам не під силу й цілком дорослим дівчатам. Спрацьовує той же ефект, що і при вигляді кошенят, коли найбільше хочеться негайно взяти в руки – і не випускати.
Колекція вирішена в розбілених акварельних тонах. Втім, споживчі властивості засобів не залишають сумнівів: це косметика класу люкс, з точно вивіреними формулами, властивостями, стійкістю і комплементарними відтінками.
До колекції увійшли набори рум'ян. Вони забезпечені спонжем для розтушовування у вигляді тістечка макарон. Навпомацки це б'юті-блендер, просто в особливо милому форматі.
Рум'яна здаються кремовими, але при нанесенні трансформуються в пудру. Відтінки свіжі й універсальні. Охочі можуть купити набір з двох відтінків.
Головний засіб колекції – десятиколірний набір тіней з різними текстурами й відтінками, що нагадують кондитерські топінги. Творці запевняють, що відтінки дружні між собою й відмінно розтушовуються. 5 райдужних пудрових відтінків, три ультраматових, два блискучих, до того ж – кисть з подвійним кінчиком.
До колекції увійде чотири відтінки тіней в форматі олівця. Кремові, добре пігментовані, вони можуть служити і підведенням, і тінями, які розтушовуються в серпанок. Заявлена стійкість засобів – 24 години. Важливо не забувати закручувати олівець після використання, щоб не пошкодити кінчик і захистити його від висихання. Тим, хто готовий до неформальних рішень, можна спробувати тіні-олівці для макіяжу брів.
Обмеженим тиражем вийде засіб для губ Jelly Flower Tint. У прозорому тубусі застигли пелюстки живих квітів. Асоціації з відомою помадою Kailijumei з квітами всередині неминучі, але Lancome втілив продукт по-своєму.
До колекції увійде чотири відтінки помад і чотири – лаків. Усі – м'яких відтінків, ніби замішаних на молоці.
Обличчям колекції стала муза Будинку Лілі Коллінз, а ефектні промо-кадри кампанії зняв дует фотографів Мерт Алас і Маркус Піготт.
Більше краси: Instagram @vogueua_beauty
Читайте також:
Лили-Роуз Депп в новой рекламной кампании Chanel
Натали Портман в рекламной кампании Diorskin Forever Undercover