Кардиган — одяг, який є у шафі кожного, а цього сезону він ще й посідатиме коронне місце в модних стилізаціях нарівні з жакетами та вкороченим тренчем. Поверненню кардиганів в наші образи варто завдячувати таким брендам, як Chanel, Ralph Lauren, Miu Miu та Chloé, які представили цей елемент одягу на подіумах, а герої вуличної моди з ентузіазмом додали його до своїх гардеробів.
Chloé та Chanel представили кардиган у монохромному зручному образі в дуеті з ременем. Обидва бренди обрали золотий аксесуар, підкресливши силует. Як у заправленому варіанті, так і з кардиганом навипуск, такі затишні костюмні образи мають напрочуд привабливий вигляд.
Miu Miu акцентували на вкороченому крої та темно-синьому кольорі, який став одним із наймодніших цієї осені. Натомість Ralph Lauren дотримались свого класичного стилю, надавши перевагу вовняному кардигану з високим горлом та широкими рукавами.
Однак культові Доми, як-от Chanel та Ralph Lauren, пішли й шляхом оверсайзу. Chanel представили подвійний вовняний кардиган у блакитно-бежеву смужку, який знову ж таки стилізували із ременем — у трендовому бордовому кольорі — та каскадним намистом. Ralph Lauren продовжили стилістику преппі у подовженому варіанті кардигана у бежевому кольору з блискітками.
Що стосується стритстайлу, то сучасні модниці обирають оверсайз-моделі, які зручно комбінують із приталеним одягом, створюючи стильну багатошаровість. Укорочені варіанти кардиганів обирають шанувальниці різноманіття, щоб освіжити свій стиль.
Цієї осені також популярним буде носити кардиган зав'язаним навколо шиї — розслаблено та байдужо, наче шарф. Ті, хто хоче яскравіших експериментів, можуть обрати для себе кардигани з масивними в'язаними аплікаціями, які додають одягу текстуру та виразність.
За матеріалами vogue.es