Співачка й акторка Дженніфер Лопеc і надалі обирає українські бренди — цього разу артистка з’явилася в сукні LEVER COUTURE у промо до кліпу на пісню This Time Around. Для фотографій стилісти Джей Ло обрали білу сукню, головна особливість якої — фатинові елементи вбрання, що наче вуаллю обвивають співачку. Цей фантазійний образ бренд представив в одній зі своїх останніх колекцій.
Нагадаємо, бренд Lever Couture заснувала дизайнерка Леся Верлінг’єрі з Одеси, яка пройшла довгий шлях від своєї першої сукні до зіркових клієнтів, що їх знає весь світ. "З раннього дитинства я мала цікавість до шиття завдяки моїй бабусі із села Білине Одеської області, де я провела значну частину дитинства. Вона була першою, хто мені показав, як шити вручну. А згодом вже мама дала мені свою швейну машинку та навчила нею користуватися. Напевно, тоді я й зрозуміла, що це дійсно щось особливе і справді близьке мені". Після Одеси юна дизайнерка поїхала до Баварії, де навчалася в місцевому Інституті дизайну. Саме тоді вона вирішила, що готова до власного бренду. Сьогодні в інстаграмі бренду Lever Couture можна побачити найрізноманітніших зірок у вбраннях марки — Мілла Йовович у Каннах, Мішель Єо у зніманні для Hollywood Reporter, Карді Бі на обкладинці Essence, а співпраці з Леді Гага вже понад 10 років. Докладніше про цю українську марку ми розповідали за посиланням.