Схоже, що світ втомився від мінімалізму й лаконічності, постійного звернення до стилів субкультур і нормкору. Один з головних доказів – новий виток популярності супермоделей і їх стилю. Так, на вечірці William-Vintage і Farfetch в Лос-Анджелесі Амаль Клуні, яка нещодавно стала мамою, з'явилася в золотистій сукні Versace з осінньої колекції 1994 року – вбранні, що символізує ту епоху більш ніж красномовно.

У схожих образах на подіум вийшли супермоделі в фіналі шоу Versace весна-літо 2018, повторивши легендарний знімок Річарда Аведона 1994 року, на якому позують Надя Ауерманн, Сінді Кроуфорд, Клаудія Шиффер, Стефані Сеймур і Бріджет Голл.
Читайте також:
Супермодели и не только: лучшие рекламные кампании Versace 1980-90х