Еволюція вмивання: як змінювався підхід до очищення шкіри

Promotion

Спільно зі шведським брендом FOREO досліджуємо, як змінювався підхід до очищення шкіри з плином часу. Спойлер: всі революції відбулися за останні 10 років.

Архів Vogue

Очищення шкіри завжди вважали базовим принципом догляду, але в 2000-х воно стало культом. Багато в чім на це вплинули азійські ритуали краси. Розглянемо, як змінювалися стандарти очищення.

Ватні кульки

З 40 до 70-х років очищувати обличчя пропонували за допомогою ватних кульок і косметичного молочка. Поправок на тип і стан шкіри не існувало. На щастя, ритуали демакіяжу і очищення поступово еволюціонували і стали приємнішими, і сьогодні важко собі уявити тактильні муки такого рівня.

Getty
Губки конняку

Азійські б'юті-ритуали увірвалися в наше життя в кінці нульових. У якийсь момент стали популярними губки, зроблені з рослини аморфофаллус конняк (amorphophallus konjac). За виглядом вони нагадують японські тістечка моті, але на дотик – найдосконаліші сухарі.

Губка конняку

Перед першим застосуванням їх доводилося розмочувати у воді, змінювати їх потрібно було мінімум раз на місяць. Сохли вони довго, і після вечірнього вмивання до ранку спонж залишався все ще вологим, приємного в цьому було мало. Якщо врахувати, що тепле вологе середовище – ідеальне для розмноження мікробів, то користь губок стає сумнівною.

Сітка-генератор піни

Генератори піни, зроблені з тієї ж сітки, що і спонж для душу, в якийсь момент підірвали свідомість споживачів. Сенс був у тому, щоб небагато засобу для вмивання перетворити на хмару пишної кремової піни. Ідея хороша, але її реалізація займала стільки часу, що цей спосіб швидко всім набрид.

Сітка-генератор піни
Щітка для вмивання

Щіточки для вмивання, дещо схожі на зубні, випускали багато брендів, від Shiseido до Clinique. Це були звичайні механічні щітки, просто з тонкими синтетичними щетинками. Ними розподіляли засіб для вмивання по обличчю і робили легкий масаж. Великим виробникам рангу Braun здалося, що це перспективний ринок – і вони випустили електричні щітки для вмивання. Проблема була в тому, що з ними легко було перестаратися – і зруйнувати гідроліпідну мантію шкіри.

Звукові щіточки

Піонером ери звукових щіток (тих, що створюють мікровібрації), стала марка Clarisonic. Новий спосіб очищення сподобався тисячам людей з усіх усюд, але тим, чия шкіра була схильною до куперозу і розацеа, була чутливою і так далі, спосіб не підійшов: синтетичні щетинки, якими б м'якими вони не були, все-таки працюють як мікроголки і травмують обличчя.

Щіточки FOREO

Революція у вмиванні настала, коли з'явився шведський косметичний бренд FOREO, що спеціалізується, зокрема, на ґаджетах для очищення обличчя. Всі щітки марки – звукові; всі зроблені з гіпоалергенного силікону, приємного та ніжного на дотик. У цих щіток – не щетинки, а, радше, м'які ворсинки із закругленими кінчиками. Вони очищують шкіру краще за будь-який інший пристрій.

FOREO LUNA 3

Остання новинка бренду – щітка для очищення і тонізувального масажу обличчя, шиї та зони декольте FOREO LUNA 3. Редакція Vogue UA тестувала щіточку (звіт можна знайти тут). Якщо коротко, то прилад синхронізується зі смартфоном через додаток. Звісно, працює і без нього, але наочна демонстрація 4 різних функцій масажу (а це абсолютне нововведення для такого роду продуктів) доступна тільки з мобільним додатком. У нової щіточки 16 режимів пульсації, від м'якого до потужного, які також можна регулювати через додаток. Пульсуванням ніжні силіконові пальчики ґаджета буквально вибивають зі шкіри найдрібніші частинки забруднень – від санскріну до смогу і себума. І практично сенсаційна властивість – щіточку можна заряджати раз на рік, а то й рідше.

У LUNA 3 чотири режими масажу обличчя. Вони допомагають посилити лімфотечію, позбавитися набряклості, загострити контури обличчя. Ще завдяки приладу посилюється проникнення в шкіру корисних речовин засобів для догляду. Фактично це повноцінний масажер, просто технічно вбудований в ґаджет для очищення.

Популярне на VOGUE