Promotion
Спільно зі шведським брендом FOREO досліджуємо, як змінювався підхід до очищення шкіри з плином часу. Спойлер: всі революції відбулися за останні 10 років.
Очищення шкіри завжди вважали базовим принципом догляду, але в 2000-х воно стало культом. Багато в чім на це вплинули азійські ритуали краси. Розглянемо, як змінювалися стандарти очищення.
З 40 до 70-х років очищувати обличчя пропонували за допомогою ватних кульок і косметичного молочка. Поправок на тип і стан шкіри не існувало. На щастя, ритуали демакіяжу і очищення поступово еволюціонували і стали приємнішими, і сьогодні важко собі уявити тактильні муки такого рівня.
Азійські б'юті-ритуали увірвалися в наше життя в кінці нульових. У якийсь момент стали популярними губки, зроблені з рослини аморфофаллус конняк (amorphophallus konjac). За виглядом вони нагадують японські тістечка моті, але на дотик – найдосконаліші сухарі.
Перед першим застосуванням їх доводилося розмочувати у воді, змінювати їх потрібно було мінімум раз на місяць. Сохли вони довго, і після вечірнього вмивання до ранку спонж залишався все ще вологим, приємного в цьому було мало. Якщо врахувати, що тепле вологе середовище – ідеальне для розмноження мікробів, то користь губок стає сумнівною.
Генератори піни, зроблені з тієї ж сітки, що і спонж для душу, в якийсь момент підірвали свідомість споживачів. Сенс був у тому, щоб небагато засобу для вмивання перетворити на хмару пишної кремової піни. Ідея хороша, але її реалізація займала стільки часу, що цей спосіб швидко всім набрид.
Щіточки для вмивання, дещо схожі на зубні, випускали багато брендів, від Shiseido до Clinique. Це були звичайні механічні щітки, просто з тонкими синтетичними щетинками. Ними розподіляли засіб для вмивання по обличчю і робили легкий масаж. Великим виробникам рангу Braun здалося, що це перспективний ринок – і вони випустили електричні щітки для вмивання. Проблема була в тому, що з ними легко було перестаратися – і зруйнувати гідроліпідну мантію шкіри.
Піонером ери звукових щіток (тих, що створюють мікровібрації), стала марка Clarisonic. Новий спосіб очищення сподобався тисячам людей з усіх усюд, але тим, чия шкіра була схильною до куперозу і розацеа, була чутливою і так далі, спосіб не підійшов: синтетичні щетинки, якими б м'якими вони не були, все-таки працюють як мікроголки і травмують обличчя.
Революція у вмиванні настала, коли з'явився шведський косметичний бренд FOREO, що спеціалізується, зокрема, на ґаджетах для очищення обличчя. Всі щітки марки – звукові; всі зроблені з гіпоалергенного силікону, приємного та ніжного на дотик. У цих щіток – не щетинки, а, радше, м'які ворсинки із закругленими кінчиками. Вони очищують шкіру краще за будь-який інший пристрій.
Остання новинка бренду – щітка для очищення і тонізувального масажу обличчя, шиї та зони декольте FOREO LUNA 3. Редакція Vogue UA тестувала щіточку (звіт можна знайти тут). Якщо коротко, то прилад синхронізується зі смартфоном через додаток. Звісно, працює і без нього, але наочна демонстрація 4 різних функцій масажу (а це абсолютне нововведення для такого роду продуктів) доступна тільки з мобільним додатком. У нової щіточки 16 режимів пульсації, від м'якого до потужного, які також можна регулювати через додаток. Пульсуванням ніжні силіконові пальчики ґаджета буквально вибивають зі шкіри найдрібніші частинки забруднень – від санскріну до смогу і себума. І практично сенсаційна властивість – щіточку можна заряджати раз на рік, а то й рідше.
У LUNA 3 – чотири режими масажу обличчя. Вони допомагають посилити лімфотечію, позбавитися набряклості, загострити контури обличчя. Ще завдяки приладу посилюється проникнення в шкіру корисних речовин засобів для догляду. Фактично це повноцінний масажер, просто технічно вбудований в ґаджет для очищення.