У "Домі Ґуччі" Рідлі Скотта в одному з епізодів з’являється персонаж Тома Форда. Модні ентузіасти чекали на цю мить, адже відомо: саме під креативним керівництвом американського дизайнера італійський модний дім Gucci пережив відродження. У фільмі показано перші кілька колекцій Форда: зухвалі напівпрозорі комбінації, легендарні стринги, звабливі сукні. Том Форд (справжній) подивився стрічку Рідлі Скотта й розповів про свої враження в огляді, опублікованому на Airmail.
"Я недавно пережив показ фільму „Дім Ґуччі", який тривав 2 години 37 хвилин", — з цих слів починається розлога й показова рецензія Форда на фільм. У ній дизайнер порівнює досвід перегляду стрічки з "ураганом". Звісно, він має право бути досить відвертим і чесним щодо такого фільму й зображення сім’ї Ґуччі та обставин, у яких вони опинилися. Форд був свідком деяких із цих подій, тож йому "важко відокремити реальність від глянсової, дуже лакованої мильної опери".
Загалом його відгук радше негативний, ніж позитивний. У своїй рецензії Форд здається суперечливим і часто ставить риторичні запитання: "Це був фарс чи захоплива розповідь про жадібність?", "Я часто сміявся вголос, та чи маю?". Дизайнер похвалив гру Адама Драйвера, називавши найтоншою з усіх. Потім він спробував ввічливо описати широко критиковане зображення Паоло у виконанні Джареда Лето, а також його батька Альдо, якого зіграв Аль Пачіно. Коли вони з’являлися на екрані, дизайнерові здавалося, що він дивиться гумористичну передачу Saturday Night Live. Не зачепила рецензія лише Леді Ґаґи, яка, за словами Форда, "вкрала шоу". Він також додав: "... її акцент іноді переноситься з Мілана до Москви. Але кого це хвилює? Її гра бездоганна".
Повністю прочитати огляд Тома Форда можна на сайті Airmail.