Vogue UA Ukrainian Designers Showcase: колаборація Litkovska та SOLO for Diamonds
28 вересня в межах Тижня моди в Парижі команда Vogue UA провела унікальний для всієї української модної індустрії захід – Vogue UA Ukrainian Designers Showcase, спрямований на популяризацію українських брендів на світовій арені. Особливу увагу гостей заходу привернула колаборація дизайнерки Лілії Літковської та бренду SOLO For Diamonds. У його межах був представлений ювелірний NFT-об’єкт, що відкриває нову сторінку у світі прикрас.
"Нині хочеться говорити не тільки про смерть і руйнування, а й відродження. І показати світові, що в нас є сили відродитися. Ми маємо ресурси, галузі, талановитих людей, які можуть творити. Прикрасу створено у формі птаха, що символізує мирне небо, а в його центрі – унікальний камінь як символ сонця. Це справжній світовий рекорд, який поставили українці", – розповідає засновниця SOLO For Diamonds Юлія Кушер. У прикрасі використано штучно вирощений діамант завважки 20,23 карата в ограновуванні кушон та кольорі FANCY VIVID YELLOWISH ORANGE.
Це дуже особливий для мене досвід, я вперше працювала з діамантами, особливо діамантами-рекордсменами, і це було дуже бентежно, – ділиться враженнями Лілія Літковська. – Разом ми вигадали образ птаха, який летить, щоб врятувати Україну. Щоб подарувати нам сонце, подарувати надію і віру".
Також дизайнерка додає, що для неї було надзвичайно захопливо створювати продукт у форматі фіджитал й уявляти, який він матиме вигляд в обох світах – і віртуальному, і реальному.
Гості вечірки змогли побачити саме диджитальну версію прикраси, а також оцінити всю красу каменя, який стане центральним елементом усієї експозиції. "Цей камінь уже ввійшов до книги Рекордів Гіннесса. Його виростили українці й укотре продемонстрували світові, наскільки талановита й амбітна наша країна", – додає Літковська.
Діляться своїми враженнями від колаборації й гості заходу. Так, шеф-редакторка vogue.ua Віолетта Федорова розповідає: "На Vogue UA Ukrainian Designers Showcase ми демонструємо світовій fashion-спільноті всю широту та різноманітність української креативної думки, але мені удвічі приємніше через те, що ми також демонструємо технологічність наших брендів. Сьогодні, коли весь світ рухається в бік дедалі більшої екологічності, дуже важливо йти в ногу з часом – і приклад бренду SOLO For Diamonds засвідчує, як технології можуть надати нового звучання такій консервативній галузі, як ювелірне мистецтво. Створення NFT-об’єкта – ще одне цьому підтвердження". Інфлюенсерка Ірина Адоніна додає: "Камінь завважки 10–20 каратів у лабораторії виростає за 10–14 днів замість мільйонів років – це просто неймовірно, але це правда. Українські фахівці в цій галузі одні з найсильніших у світі. Я довго розглядала камінь, привезений на захід у Париж, він бездоганний".
Нагадаємо, що SOLO for diamonds — це український ювелірний sustainable-бренд, що вбачає свою місію у пропагуванні нового погляду на діамантові прикраси крізь призму свідомого вибору.
Сайт:https://solofordiamonds.com.ua/
Інстаграм: @solo_for_diamonds