Vogue UA Ukrainian Designers Showcase: знайомство з брендом bettter
Vogue UA і далі знайомить світ з українськими креативними талантами. 28 вересня під час Тижня моди в Парижі ми покажемо гостям – пресі, баєрам, інфлюенсерам, інсайдерам індустрії – найкращих українських дизайнерів у межах масштабного проєкту Vogue UA Ukrainian Designers Showcase. Напередодні заходу пропонуємо познайомитися ближче з кожним із них. Отже, bettter.
bettter — апсайклінг-бренд стилістки, колишньої fashion-директорки Vogue UA та streetstyle-зірки Юлії Пеліпас, який вона запустила у 2020 році. Модні ентузіасти ідентифікували вбрання Пеліпас, особливо її костюми, як творіння Фібі Файло часів Céline. Однак виявилося, що ці костюми насправді були прототипами для її власного лейблу.
bettter — до глибини душі про Юлію Пеліпас. Досконалі об’ємні піджаки, ідеально вільні штани — і все бездоганно скроєне. Окрім створення взірцевого одягу, bettter транслює важливу місію — ґрунтуючись на апсайкл-принципах, бренд сприяє переходу до сталого суспільства та підсилення екологічного спрямування в індустрії. "Ми виробляли занадто багато, ми споживали занадто багато, ми ніколи не були на 100% задоволені результатом через нескінченні маркетингові маніпуляції, — каже Пеліпас. — Тільки тепер люди починають думати про те, що вони купують".
Щоб запобігти марнотратству, кожен костюм виготовляють в екологічно чистих умовах, а матеріали отримують із секондгендів, ринків або заводських запасів. Всі речі виготовляють в Україні. Започатковуючи bettter, Пеліпас запросила скаутську команду, яка спершу шукала підхожі речі для перероблення в Києві, а тепер виїжджає й до Івано-Франківська та Чернівців у пошуках одягу й тканини як сировини для костюмів, футболок, сорочок та інших предметів одягу.