Цьом-цьом: київський ЦУМ "переодягнувся" до Дня святого Валентина
Спеціально до Дня всіх закоханих Центральний універмаг Києва замінив на фасаді будівлі традиційну вивіску ЦУМ на грайливу ЦЬОМ. З першої хвилини появи на Хрещатику романтичний напис викликав великий інтерес киян і гостей міста, які активно публікували фотографії універмагу.

Фотографії білих двометрових букв слова на рожевому тлі з сердечком, які підсвічуються вночі, заповнили інформаційне поле у всіх соцмережах і надихнули користувачів на створення свого унікального контенту. Нова вивіска стала головним місцем для закоханих і тих, хто має намір зізнатися в своїх почуттях по-особливому.

Весь тиждень гості універмагу зможуть відвідати ЦУМ, вибрати подарунки з приємними знижками, провести романтичну вечерю в одному з ресторанів на шостому поверсі, а також запросити кохану людину на перше побачення в преміум-кінотеатр Multiplex. Також ЦУМ запустив конкурс в Instagram і Facebook, в якому кожен охочий зможе взяти участь, опублікувавши романтичне селфі на тлі нової вивіски разом з коханою людиною. Вже 14 лютого оголосять переможця, який отримає сертифікат на шопінг у ЦУМі.