Зірковий камбек: сукні Robe de style в стилі 1920-х повертаються
Вплив Марії-Антуанетти важко переоцінити. Цього року в світло софітів виходить дуже специфічний силует, який, здається, зайняв свою нішу як на червоних доріжках, так і на подіумі — сукня з прямим торсом і заниженою талією, яка вирізається з боків у спідниці на висоті стегон. Розамунд Пайк стала однією з головних прихильниць таких суконь. У січні минулого року головна героїня "Солтберн" відвідала церемонію BAFTA у сукні, яка підкреслювала цей силует, доповненій трояндами, що розмістилися між підкладкою та тюлем. А нещодавно актриса зʼявилася на вечірці Vanity Fair у моделі рожевого кольору, яка була доповнена тюлем.

Обидва дизайни Simone Rocha — справжнє втілення ДНК бренду. Це знову було підкреслено під час співпраці з Jean Paul Gaultier для нещодавньої колекції Haute Couture. Ірландська дизайнерка переосмислила культовий корсет, створивши сукні, які делікатно об’єднували об’єми з обох боків стегон, покриті атласом або тюлем, і супроводжувалися відповідними бантами. Утім, вона була не єдиною, хто запропонував цей тип одягу в Парижі: у свій спосіб інші бренди, як-от Schiaparelli, Giambattista Valli та Valentino, також наслідували цей силует.


Силует, про який йде мова, не новий — він уже зʼявлявся в літніх колекціях Cristopher John Rogers та Loewe у 2021 році. Тоді посилання були більш тонкими, ніж нинішні, — на візерунок, який був ключовим у жіночому гардеробі 1920-х років. І до того, як Сімон Роша зробила його власним, ім’я Жанни Ланвен асоціювалося з моделлю з тими ж характеристиками, що увійшли в історію як Robe de style. Зіткнувшись з пропозицією, яка вимагала андрогінний ідеал краси, такі сукні дозволили приховати фігуру, зробивши силует більш зручним для клієнтів будь-якого віку та розміру. Це слід розглядати в контексті свого часу: такий одяг насправді являв собою сміливу моду, на яку наважувалися не всі жінки. Така альтернатива була трохи консервативнішою, але такою ж освіжною, оскільки поєднувала минуле та сьогодення через широку спідницю, яка нагадувала образи з XVIII століття.


Цей тип суконь став постійним у колекціях Lanvin, які оновлювалися завдяки різноманітній обробці, прикрасам та тканинам. Протягом 1920-х років Vogue постійно згадував моделі "леді позачасової краси". Декілька років тому Lanvin на Міжнародній виставці декоративного мистецтва в Парижі представили сукню La Cavallini. Навіть іспанська актриса Каталіна Барсена була прихильницею цих стильних суконь: вона носила їх на сцені та поза нею та була ідеальним амбасадором бренду, оскільки Lanvin згадували її у своїх рекламних оголошеннях.


Хоча вони, по суті, приписуються французькій кутюр’є, вона була не єдиною, хто включив ці сукні у свої колекції. Музей MET у Нью-Йорку зберігає у своєму архіві Robe de style, створені такими брендами, як Boué, Poiret, Lucien Lelong та Patou. У Victoria & Albert у Лондоні також зберігається значна частина дизайнів, які Worth пропонували жінкам протягом усього десятиліття.


За матеріалами vogue.es