Тренд: ренесанс окулярів для зору
Кожен, хто носить окуляри, знає, як болісно та складно знайти правильну оправу. Для декого, як-от Айріс Апфель чи Дженна Лайонс, окуляри є вирішальною частиною їхньої ідентичності — найважливіша як для іміджу, так і для зору. Пошук пари, що пасує вашій формі обличчя та особистому стилю, такий самий важливий, як і пошук весільної сукні. Навіть важливіший, оскільки весільну сукню ви вдягнете лише один раз.
Окуляри, як і всі інші аксесуари, піддаються мінливості модних циклів. Тенденції на окуляри змінюються протягом десятиліть: від cat-eye 1950-х років до гіпстерських wayfarer 2010-х. Однак останнім часом ми спостерігаємо за новою культурною хвилею й популярністю окулярів з тонкою металевою оправою або витонченою пластиковою.
Ці форми окулярів були популярними на початку 2000-х, коли Дженніфер Гарнер грала в серіалі "Шпигунка", а Жизель Бюндхен з'вилася як камео в "Диявол носить Prada". Незабаром, як і всі речі, ці оправи поступилися місцем більш гламурним, великим формам. У наш час, завдяки популярності Y2K, вони по-новому будують свою репутацію найстильнішого аксесуара. Найактуальніша тонка оправа має назву Bayonetta, і її популярність резонує ще з одним мікротрендом: сексуальним, діловим стилем "офісна сирена".
Ми можемо подивитись на шоу Miu Miu осінь-зима 2023/2024, а також на покровительку Bayonetta Беллу Гадід. Miu Miu, який розробив прямокутну оправу, що була популярною у 2000-х, представив нові окуляри для "сексуальних бібліотекарів". А вихід Гадід у тонких окулярах спричинив розмови про нову естетику, що отримала назву weird girl ("дивна дівчина").
Ще одна адептка тренду — модель та співачка Gabbriette, яка стала іконою стилю в соціальних мережах. Деякі користувачі TikTok навіть назвали цю тенденцію на окуляри #GabbrietteCore. Doja Cat та Reneé Rapp — також шанувальниці тонких окулярів, як і Емма Чемберлен. Навіть Кім Кардашян додала пару до свого гардероба. Засновниця Skims одягла такі окуляри в рекламній кампанії свого бюстгальтера з пипками, підсилюючи сексуальний настрій кампанії.
Цього тижня пошуки в Google окулярів Bayonetta досягли свого піку. Попри те, що всі тенденції є просто перепакованими версіями своїх попередників, буде цікаво побачити, як ці окуляри пронизують простір моди на цей раз — і як вони будуть обрамляти ті чи інші обличчя.
За матеріалом vogue.com.au