До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Як тебе не любити: 7 стильних речей від українських брендів до Дня Києва

Щороку останньої неділі травня українська столиця та її жителі відзначають День Києва. Київ невтомно надихає українських дизайнерів на створення спеціальних колекцій, присвячених символам міста каштанів. Vogue.ua зібрав сім стильних речей, які допоможуть засвідчити любов до столиці України.

Футболка MustHave

Український бренд MustHave представив спеціальний дроп "Вдома". До нової лінійки увійшли футболки, бейсболки та шопери не тільки з вишитими каштанами, символами столиці, але й не менше впізнаваною зеленою літерою "М" — метро "Хрещатик", що нагадуватиме про прогулянки головною вулицею Києва, повсякчасний поспіх містян і запах перепічки.

Реклама

Підвісок BEVZA

Знакова прикраса колекції BEVZA до Дня Києва — присвята київському метрополітену, який став місцем порятунку та прихистком для багатьох киян від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Жетони метро, які повністю вивели з обігу у 2020 році та замінили на пластикові картки, точно залишаться в пам’яті тих, хто користувався столичним метрополітеном. Саме тому BEVZA інтерпретували цей елемент столичного життя в прикрасі-символі. Кулон у формі жетона виконаний з латуні в позолоті.

Сорочка SUPPORT by Poustovit

Бавовняна сорочка, яку варто римувати з ультратрендовими штанами карго чи худі для багатошарового образу, — ідеальне стилістичне полотно на щодень. Streetwear-бренд SUPPORT by Poustovit представив новий дроп, присвячений Києву. Лінійка поповнилася сорочками блакитного та чорного кольорів з вишивкою листа каштана та написами "Лівий берег" і "Правий берег".

Футболка Cultoni

"Дроп любові до дому" — таку назву має нова лінійка Cultoni. Футболки колекції прикрашені головними символами української столиці: буквою "Ї", а також концептуальними принтами з Софійським собором та Батьківщиною-Матір'ю.

Поло O.TAJE

Напередодні Дня Києва український бренд O.TAJE зізнається в любові своєму місту сили та презентує лімітовані поло, прикрашені київськими каштанами. Поло — справжні бестселери марки, зокрема завдяки вільному крою, лаконічності та абсолютній універсальності. Цей виріб — новий експеримент для бренду, відступ від звичних монохромних речей, що якнайкраще впишеться в базовий гардероб. Частину прибутку від продажу поло, а саме 100 000 грн, бренд направить ГО "Мапа Реновації", що займається дослідженнями та збереженням цінної архітектури міста.

Жакет JJSQUEE

Оверсайз-жакет із вишивкою зі стразового ланцюжка був представлений у колекції апсайкл-бренду JJSQUEE, заснованого у Києві в 2021 році. Такий блейзер — ефектний та елегантний спосіб висловити свої почуття до української столиці. Для створення колекцій JJSQUEE використовують вінтажні речі та предмети з ресейл-платформ.

Футболка SAPO

Апсайклінг-бренд SAPO продовжує надихатися Україною та її барвистим характером, який можна порівняти із ковдрою. Напередодні Дня Києва марка випустила футболку, присвячену столиці. Напис KYIV майстрині SAPO збирають вручну із залишків вінтажних ковдр, з яких вже рік шиють фірмові різнокольорові куртки.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.