Твідовий жакет — річ, яка замінить джинсову куртку цієї осені
Всесезонність — синонім цих двох типів верхнього одягу: джинсових і шкіряних курток. Тенденції цієї осені відкривають новий спектр можливостей, щоб додати в це цікаве рівняння новий елемент — твідовий жакет. Цей елемент зарекомендував себе в осінньо-зимових колекціях в різній довжині, фактурах і в різних контекстах.

Dior — один із брендів, який дотримується більш формальної версії, адаптувавши жакет з чорно-білого твіду, який можна римувати з плісированою спідницею міді в тон і білою сорочкою з декоративною брошкою. Інші ж модні Доми роблять ставку на кілька особливостей, які визначають твідовий жакет цієї осені. З одного боку, це оновлення класичного костюма з твіду за рахунок мініспідниць, як у Saint Laurent. В руках Ентоні Ваккарелло твід стає святковим результатом злиття ліній 60-х і відтінків 80-х, а кольори варіюються від електричного синього до червоного.


Schiaparelli вибрали стилістичну формулу, яка трохи нагадує вбрання Френ Дрешер 90-х у серіалі "Няня". Проте вони зробили ставку і на нововведення — картаті мотиви. Їхні вироби заграють з бежевим, чорним і помаранчевим кольорами і сюрреалістичними ґудзиками. Giambattista Valli ж використовують чорний колір для суконь, що поєднуються з укороченими жакетами, які іноді доповнені квітковими мотивами, перлами і бантами, як у Self-Protrait.


Найбільш деконтекстуалізовані твідові жакети можна знайти у Chanel і Anna Sui. Французький дім нехтує звичним образом одягу, який є частиною його ДНК, завдяки ключовим поєднанням: замість спідниці — широкі штани, а також ланцюжки й капелюх для безтурботного образу з атмосферою ґранжу. Анна Суї ж показує, що жакету з твіду є місце навіть у вбранні шістдесятих.


Текст: Nuria Luis
За матеріалами vogue.es.