Наймодніші головні убори сезону осінь-зима 2024/2025
Для сезону осінь-зима 2024/2025 дизайнери підготували декілька цікавих альтернатив найпопулярнішому осінньому головному убору — шапці. Від кашкетів та балаклав до відомого символу Парижа, берета: vogue.ua зібрав п’ять найтрендовіших головних уборів, які варто додати до свого гардероба вже зараз.
Пласка кепка

Пік популярності пласких кепок, який ми будемо спостерігати найближчими місяцями, — чиста випадковість, непередбачувана вірусність і спроба знайти новий естетичний головний убір. Хоча моделі від Schiaparelli та Prada не мають спільного ні кольору, ні силуету, їх об'єднує специфічна екстравагантність. Одне з переосмислень пласкої кепки набуває форми шапки для верхової їзди, а друге нагадує гарнізонний кашкет. Зі свого боку, Chanel роблять ставку на скромну модель, навіяну історією.
Хустки і тюрбани

Шарфи, хустки та тюрбани, заплетені від скронь до шиї або химерно задрапіровані на маківці, були запропоновані Jacquemus, Anna Sui та The Row. Missoni замість класичного шовку вибрали тканину з металевим відблиском, а Chloé представили трохи призабуту пов’язку, схожу на ту, що носила Малгожата Браунек у фільмі "Потоп" 1974 року.
Берет

Хоча дія четвертого сезону "Емілі в Парижі" здебільшого розгортається в Італії, дизайнери все ж відчувають слабкість до стереотипно зображеної Франції в серіалі. Тож не дивно, що культові берети повертаються на подіуми — що цікаво, особливо в колекціях італійських брендів, наприклад, Emporio Armani.
Капелюх

Окрім моди майбутнього, дизайнери середини ХХ століття також намагалися створити образ футуристичної людини, яка завдяки особливому одягу могла би розділити своє життя між Землею та Марсом. Сьогодні IFM Paris і Chen Peng є схожими винахідниками, але в колекціях осінь-зима 2024/2025 вони здебільшого пропонують одяг, стійкий до швидкоплинних трендів і сезонних коливань погоди. Широкі поля капелюхів захищають не тільки від сонця, а й від дощу та снігу. Dior роблять акцент на безсмертній федорі, а чутливі до кліматичних змін Nina Ricci і Altuzarra — на капелюхах обтічної форми, які неможливо зірвати вітром.
Балаклава

Балаклави давно втратили свій зловісний характер і — крім того, що є вірними союзниками лижників, — назавжди стали секретною зброєю дизайнерів. У Akris вони стали частиною монохромних образів, у Duran Lantink — зʼявилися в плетеному вигляді, а для Simone Rocha балаклави стали воротами, що дозволили дизайнерці залишити свій світ, повний об’єму, рюшів та тюлю.
За матеріалами Vogue.pl.