Підсумки 2017 року: головні стритстайл-тренди
Раніше редактори, журналісти та байєри відвідували Тижні моди, намагаючись залишитися непоміченими. А зараз їхнє вбрання вірусно поширюється по всій мережі, й мають вони не менш ефектний вигляд, ніж образи з подіумів. У цій збірці Vogue.ua представляє вам головні тенденції, навіяні вуличною модою.
Чоботи-шкарпетки – це портмоне одягу. Наполовину шкарпетка, наполовину черевик, а вигляд має дуже цікавий. Винуватцем цього тренду став бренд Balenciaga – саме цей модний Будинок виштовхнув їх на головну сцену та, здається, що попри все, вони залишаться надовго. На щастя, чи, на жаль, вулиці переповнені таким взуттям в нескінченних варіаціях – і в цьому році прихильники вуличного стилю довели його універсальність.
Колекція Tom Ford весна-літо 2018 показала всю привабливість нульових: глибокий синій колір джинсової тканини виглядає більш жорстко та сексуально, ніж вимитий денім. Багато хто не може дочекатися, коли моделі Форда з'являться в магазинах, щоб одягнутися з ніг до голови в темні джинси та жакети. До речі, в 2018-му він не втратить своєї актуальності.
З тих пір, як Марія Грація К'юрі представила берети дизайну Стівена Джонса в колекції Christian Dior, стало ясно, що головний убір парижанок повертається у стрій. Це передбачало, що вулиці 2017 року в якійсь мірі будуть нагадувати Париж 1968, але зірки вуличної моди носили їх з величезними куртками, а не намагалися виглядати богемно.
Сумка-банан – одна з кращих тенденцій цього року. Все завдяки практичності й безлічі способів її носіння: через плече, за спиною, на поясі – як завгодно. При цьому руки вільні, а всі речі в безпеці. Дійсно гідна інвестиція.
За цей тренд дякуємо Ріанні. Гігантські сонцезахисні окуляри, які приховують всілякі гріхи, вже не в моді. Крихітні окуляри – те, що зробить будь-який образ ультрамодним.
Широкі штани і oversized-піджаки: щоб бути в тренді, ці речі повинні бути на кілька розмірів більшими. Щоби не мати вигляд, як Девід Бірн, або не надягайте нічого під піджак, або збільшуйте тільки частину свого вбрання (немає краще комбінації, ніж величезний блейзер з мікро-міні).
Коли Vetements випустили свою сумку-сітку ціною в 3 000 фунтів стерлінгів, аж надто схожу на ту, яку беруть з собою на ринок, усі зрозуміли, що Демна Гвасалія швидше за все перевіряє, наскільки далеко ми готові зайти в інвестиціях в його розкішну діяльність. Відповідь: досить далеко. Тепер бренди від Staud до Hillier Bartley і Céline пропонують свої власні моделі, і вони швидко стають основою вуличного стилю.
Читайте також: