Denim total look — позачасовий образ, який ніколи не вийде з моди
Денім вже понад століття є головним полотном для експериментів для моди та культури. Хоча його походження сягає початку ХІХ століття, лише в 1873 році перші джинси, якими ми їх знаємо сьогодні, були запатентовані кравцем Джейкобом Девісом і власником оптового магазину тканин у Сан-Франциско Леві Страуссом. Цей матеріал, головною характеристикою якого є довговічність і комфорт, пройшов шлях від одягу для робітників до улюбленої тканини розкішних брендів. Denim total look — головний союзник весняно-літнього сезону, і сьогодні vogue.ua зібрав стильні вбрання, які допоможуть опанувати цей позачасовий тренд.
Нескінченний горизонт можливостей стилізації деніму проходить через створення denim total denim looks, тобто через різноманітні поєднання одягу з цієї тканини в образі: від джинсів до спідниць, суконь, жакетів, бейсболок, чобіт та сумок. Попри те що тотальні джинсові образи були популярні протягом десятиліть, вони досягли модного піку в перші роки ХХІ століття. Лихоманка за стилем Y2K і бренди, які її підтримують, зокрема, Diesel, відповідальні за те, що ця тканина знову опинилася в центрі уваги індустрії моди.
У своїй колекції весна-літо 2024 Diesel знову зробили ставку на цей текстиль. Denim total looks, що складалися з мідіспідниць з подвійними ременями, чобіт та топів, працювали як багатошарово, так і сольно. Пропозиція Гленна Мартенса була спрямована на деконструкцію за допомогою блискавок або швів. Так само сукні виділялися своїм особливим драпіруванням і ефектно поєднувалися з високими чоботами — практично вузькими джинсами.
GCDS, зі свого боку, заграли з логоманією і зробили свої ініціали, надруковані на джинсовій тканині, визначальним символом колекції. Візерунки прикрашали сукні з вирізами та великі пальта, що поєднувалися з мікрошортами й аксесуарами, як-от краватки.
Гленн Мартенс, який також очолює творче керівництво Y/Project, робив свої перші кроки з total denim look у формі скоординованих образів, у яких джинси були головною зіркою. Тривимірні квіти прикрашали топи з короткими рукавами, прості лінії штанів були підкреслені цікавими деталями, а еластичні оздоблення на талії та манжетах жакетів підкреслювали міський характер французького бренду.
Еволюція джинсів у denim total look також була відчутною завдяки їхній присутності в таких брендах, як Kenzo, які віддавали перевагу одягові з елегантним кроєм, як-от плісировані спідниці, пальта з підплічниками та обтислі жакети. Творче бачення бренду, заснованого японцем Кензо Такада, покладалося на різні відтінки синього, щоб підкреслити деталі.
У випадку з Mugler джинсова тканина була позиціонована як головний союзник, що допомагає відобразити суть бренду. Монументалізм, проявлений у гострих підплічниках та дотриманні корсетних форм, забезпечив чіткий прояв ДНК бренду в denim total looks.
Віднайти натхнення на небанальну стилізацію допоможуть нещодавні виходи модниць. Нейтральні аксесуари — завжди гарний варіант для тих, хто не хоче ризикувати. Чорні балетки, протисонцеві окуляри і невелика сумка можуть стати ідеальним доповненням до джинсового комплекту. Тренч також стане гарним союзником для міжсезонних днів, так само як і бомбер або шкіряна куртка.
Чорні джинси із синьою сорочкою з деніму або моделлю іншого кольору також мають місце в різних вбраннях, якими дивують найпопулярніші модниці, тож радимо розглянути такий варіант стилізації.
За матеріалами vogue.es.