Вік не перешкода: найвідоміші моделі 60+
19 листопада стало відомо, що українка Лариса Михальцова потрапила в список найвпливовіших жінок за версією BBC. Три роки тому 66-річна дама вперше спробувала себе в ролі манекенниці, завдяки агентству Oldushka, і миттєво стала знаменитою. За цей час українка встигла знятися для кількох журналів і взяти участь в модному показі у Франкфурті.
З моделями, які уже в благородному віці, прекрасно працюють модні Будинки і глянцеві журнали вже не перший рік. Так, наприклад, в Harvey Nichols в честь 100-річного ювілею британського Vogue випустили рекламну кампанію з Бо Гілберт в головній ролі. Моделі на той момент було 100 років, і проживала вона в будинку для літніх людей в Бірмінгемі. Бо, одягнену в окуляри Valentino, створені на замовлення, пальто Dries Van Noten, топ Victoria Beckham, кольє Lanvin і штани The Row, зняв тоді Філ Пойнтер. У відеоролику, який зробили під час зйомок, модель розповідала про те, що мало хто в її віці зважується на такого роду експерименти, але Vogue.ua вирішив згадати моделей, чия кар'єра почалася після 60-ти років.
Зараз датчанці Бріджіт Кренке або Леді Гітте – 83 роки, і вона вдова британського актора сера Крістофера Лі. У 1970-х роках Кренке була знаменитою моделлю, але після того, як вийшла заміж за сера Крістофера, залишила кар'єру і зосередилася на родині. Після 50 років щасливого сімейного життя, що закінчилося в зв'язку зі смертю чоловіка, Бріджит знову взялася за старе. У її портфоліо рекламна кампанія Celine сезону осінь-зима 2010/11, зйомки для італійської версії журналу Vogue 2010 року, а 2014 року Кренке стала обличчям нового каталогу H&M.
У стиліста з Нью-Йорка, Лінди Родін, в юності також була кар'єра моделі, але вона не до порівняння з тим, наскільки популярною стала Лінда в наші дні. У 59 років Родін заснувала свій косметичний бренд, а в 65 знову почала працювати моделлю. Її найвідоміша робота – зйомка в рекламній кампанії бренду сестер Олсен The Row. У 70-річної моделі є свій сайт, а її Instagram повний фото улюблених собак.
Фото Юргена Теллера для рекламної кампанії Céline весна-літо 2015 року зі 80-річною письменницею Джоан Дідіон в головній ролі перевернуло з ніг на голову усталене розуміння того, який вигляд має мати "дівчина", що рекламує модний Будинок. А між тим, Дідіон була зовсім не такою далекою від глянцевого світу, як, наприклад, 100-річна Бо Гілберт. Дебют Джоан, як письменниці, відбувся у серпні 1961 року, саме тоді в американському Vogue опублікували її перше есе "Про самоповагу". А 1963 року надрукували її перший роман "Річка, що біжить". До речі, на фото Теллера Дідіон позує у себе вдома, у вітальні.
Рекламні кампанії американського бренду American Apparel завжди вирізнялися оригінальністю і нестандартним підходом до вибору моделей. Саме тому в тому, що купальники і ажурні колготки рекламувала Джекі О'Шонессі (на той момент їй було всього 62 роки) не було нічого особливого. Підпис під фото був такий: "Сексуальність не має терміну придатності". І, безумовно, це були перші сигнали до тренду diversity.
Стати у 82 роки обличчям французького Будинку Lanvin колишній танцівниці Жаклін в якомусь сенсі допоміг фотограф Арі Сет Коен. Він веде блог, що складається з фотографій оригінально одягнених людей в солідному віці. За три роки до того, як Жаклін знялася в рекламній кампанії Lanvin, Коен зустрів її на вулиці і зробив кілька фото, які і забезпечили їй путівку в модний світ.
70-річна Мей Маск завжди була пов'язана зі світом моди, але світова популярність до матері Ілона Маска прийшла вже після 60-ти років. Тільки за останній рік вона взяла участь в кількох показах Dolce&Gabbana, знялася для Moncler, Rag&Bone і Swarovski, а також прикрасила кілька обкладинок глянцю.