КУПИТИ КВИТКИ

Памела Андерсон — зірка нової рекламної кампанії Proenza Schouler

Ікона 1990-х Памела Андерсон — легенда, яка руйнує традиційні стандарти краси. Після своєї появи на Тижні моди в Парижі без макіяжу, знаменитість продовжує використовувати "чистий образ" у рекламній кампанії ProenzaSchouler весна-літо 2024.

Реклама.

На фотографіях, зроблених ДавітомГіоргадзе, 56-річна Андерсон позує в речах весняно-літньої колекції ProenzaSchouler: у сукні з атласною стрічкою, вибілених джинсах-бойфрендах, блейзерах з обʼємними плечима, які балансують між чоловічим і жіночим стилем, та нейлоновому анораку.

Цієї осені на паризькому Тижні моди Андерсон викликала фурор, коли вийшла під приціли камер без макіяжу. Звісно, таке рішення мало б сприйматися суспільством простіше, — втім, новина "порвала" заголовки. Можливо, це тому, що вибір Памели був неймовірно освіжним, враховуючи жорсткі стандарти краси. "Я навіть не думала, що хтось взагалі помітить, — коментує вона. — Я робила це більше для себе. Я просто подумала: "Чому я докладаю до цього стільки зусиль? Чому я три години маю просидіти в гримерному кріслі?""

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.