Одягнутися як: Мішель Пфайффер у фільмі "Обличчя зі шрамом"
Кримінальна драма "Обличчя зі шрамом" режисера Браяна де Пальми, що вийшла на екрани в 1983 році, стала не тільки найкультовішим фільмом про мафію, а й еталоном стилю, — завдяки вбранню фатальної красуні Ельвіри Генкок, яку зіграла актриса Мішель Пфайффер. Багато років по тому її гардероб, в основі якого — сукні-комбінації зі сміливими викотами, шовкові піжамні комплекти, монохромні елегантні костюми та блискучі деталі, як і раніше актуальний.
Мінімалістичний, але відвертий гардероб Ельвіри Генкок вразив безжального наркобарона Тоні Монтану і сформував уявлення про те, якою має бути дружина гангстера. Сьогодні, 29 квітня, з нагоди 66-річчя легендарної актриси Мішель Пфайффер, Vogue.ua згадує її найвідоміші образи з фільму "Обличчя зі шрамом".
Синя шовкова сукня
Як і образи Джулії Робертс у фільмі "Красуня" або зелена сукня Кіри Найтлі в стрічці "Спокута", смарагдово-синя шовкова сукня-комбінація Мішель Пфайффер і далі надихає мільйони дівчат у всьому світі навіть через 40 років після виходу фільму "Обличчя зі шрамом". Художниця костюмів Патрісія Норріс дійсно створила позачасове вбрання. Вперше Тоні Монтана побачив свою майбутню дружину саме в цьому спокусливому образі. Лаконічна сукня на тонких бретельках із глибоким викотом, облямованим дрібними кристалами, відкритою спиною і запаморочливим розрізом біля верхньої частини стегна зробила свою справу — тепер серце безжального наркобарона належало Ельвірі Генкок.
Монохромний образ
Якщо ввечері холодна красуня Ельвіра Генкок віддавала перевагу спокусливим сукням з глибоким декольте, то вдень дівчина ставила на елегантні й жіночні образи. В одній зі сцен фільму ми бачимо її в білосніжному костюмі, що складається з приталеного жакета та спідниці середньої довжини з розрізом біля стегна. Свій монохромний образ дружина наркобарона доповнила крислатим капелюхом, великими протисонцевими окулярами, туфлями й білим клатчем.
Шовкова піжама
Навіть залишаючись вдома наодинці зі своїм чоловіком, Ельвіра ніколи не забувала про жіночність і привабливість. Замість затишних трикотажних речей або розтягнених футболок, вона віддавала перевагу звабливій шовковій піжамі в стилі 1920-х. Розкішна білявка вдягала невагомий топ на тонких бретельках і штани-палацо в нюдовій колірній гамі та плавно походжала порожнім особняком, немов муза в шовкових тканинах.
Сукня з лелітками
Блиск і гламур 1980-х не могли не відбитися на стилі актриси. Художниця костюмів Патрісія Норріс продумала все до найдрібніших деталей. Так, до мінімалістичних, але відвертих slip-dresses, елегантного костюма й шовкової піжами додалася ще вечірня сукня, розшита сотнями мерехтливих леліток. Провокації образові додало глибоке V-подібне декольте, яке не мало вульгарного вигляду на витонченій фігурі Мішель Пфайффер.