КУПИТИ КВИТКИ

Мадонна і мода: найкращі рекламні кампанії співачки

Мадонні 16 серпня виповнюється 60 років, але вона як і раніше задає тон не тільки у світовій поп-музиці, а й моді, адже надихає дизайнерів останні 30 років. Одним з перших її вірним шанувальником став Жан-Поль Готьє, автор знаменитого конусоподібного бра, який одного разу навіть заявив: "Просто обожнюю Мадонну. Вона ж єдина, кому я запропонував вийти за мене заміж, але вона, звісно, відмовилася". На честь дня народження співачки Vogue.ua вибрав найвідоміші рекламні кампанії з її участю.

Versace #Pompedusa Eyewear
Louis Vuitton

2009 року Мадонна одразу двічі стала обличчям Louis Vuitton. Спочатку вона представила весняно-літню колекцію бренду, а потім з'явилася і в рекламній кампанії наступного осінньо-зимового сезону. Обидві зйомки створив Стівен Майзель, який представив співачку з дуже чуттєвої сторони.

Louis Vuitton весна-літо 2009
Louis Vuitton осінь-зима 2009
Dolce & Gabbana

З брендом Dolce&Gabbana Мадонну пов'язують ще більш ніжні і дружні відносини. Рекламні кампанії марки співачка прикрашала цілих три рази. Їй ідеально вдалося вписатися в естетику бренду, побудовану на оспівуванні сімейних цінностей. В об'єктиві фотографа Стівена Кляйна Мадонна перевтілилася в ідеальну дружину і матір великого і галасливого італійського сімейства. Сама виконавиця зізнається, що зробити це було легко, адже її батько наполовину італієць.

<b>MadonnaDolce</b>

Особливо шанувальники співачки оцінили рекламну кампанію Dolce&Gabbana сезону осінь-зима 2009/2010, а кадр з дитиною на руках і зовсім став культовим.

<b>Madonna DOlce1</b>

Truth or Dare

Мадонна не тільки знімається для інших, але і використовує свою впізнаваність для реклами своїх товарів. Так, 2012 року вона випустила аромат Truth or Dare Madonna і прикрасила його рекламну кампанію. Це чуттєвий парфум, що відсилає до групи ароматів східних квіткових з верхніми нотами неролі, гарденії і тубероза, що переходять в лілію і жасмин, щоб завершитися дурманними амброю, ваніллю і мускусом. Не менш чуттєвою вдалась і рекламна кампанія, зняли яку Маркус Пігготт і Мерт Алас.

Versace

2015 року Донателла Версаче запросила Мадонну стати обличчям весняно-літньої колекції Versace і та погодилася. На той момент співачці було 56 років і зйомкою для Versace вона довела, що вік не має значення для жінки, яка не перестає стежити за собою. Шанувальники відзначили струнку фігуру своєї улюблениці і особливо прес, який було помітно в одній з суконь.

[GALLERY id= 155851;]

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.