Як сформувати команду мрії: інтерв'ю з Іриною Данилевською
17 квітня в межах навчальної школи On The Six Floor відбудеться лекція Ірини Данилевської, на якій вона розповість про роль команди в індустрії моди і ключових її гравців. Напередодні заходу Ірина відповіла нам на кілька запитань.
У розповіді про формування команди Ukrainian Fashion Week важливо пам'ятати про час, коли це відбувалося. У кінці 1990-х в Україні не було як такої модної індустрії, і якщо зазвичай оргкомітети Тижнів моди запрошують до співпраці спеціальні агентства, які допомагають комунікувати з партнерами і пресою, то нам все доводилося робити самим. До сих пір у нас є свій департамент з комунікацій, свій продюсерський центр і навіть свій продакшн. Також у нас свій департамент роботи з дизайнерами та міжнародний відділ. Така структура дає нам змогу працювати чітко і скоординовано. На лекції у межах On The Six Floor я якраз і розповім, хто повинен бути в ефективній команді, де кожен знає своє місце і зону відповідальності.
Стабільність – це не синонім консерватизму, а нові напрямки та ініціативи – не синонім метань. Тому наш успіх – у поєднанні досвіду та розуміння сучасних викликів, які з'являюся перед нами кожного дня. Я рада, що в нашій команді є люди, які не бояться брати ініціативу і ставити перед собою амбітні цілі. Причому це абсолютно не залежить ні від віку, ні від часу, проведеного в оргкомітеті UFW. Думаю, що ця комбінація і дозволяє нам вже 22 роки рухатися вперед і представляти українську моду в усьому світі.
Мені здається, що починати потрібно з освіти. Хороша освіта – це перший крок, який допоможе визначитися з напрямком і уникнути зайвих помилок. Також потрібно не забувати про те, що бути "дивним" – це гарна якість для креативної роботи, яка допомагає постійно придумувати щось нове. Багато з моїх колег прийшли до нас самостійно і залишилися на довгі роки. Особисто я завжди користуюся формулою: "Порядність і професіоналізм". Вона ніколи не підводила мене при виборі співробітників.
Тут мені хочеться перефразувати Толстого і сказати, що всі успішні команди схожі одна на одну, а кожна неуспішна – неуспішна по-своєму. Принцип тут простий і складний одночасно – правильно розставити пріоритети, зрозуміти, що вам потрібно зараз, і рухатися до мети крок за кроком. Наприклад, команди брендів Ienki Ienki і Ruslan Baginskiy, якими я захоплююся, однаково успішні, а формувалися вони абсолютно по-різному. Обидві марки заслужили світове покликання, але шлях до успіху у кожного свій. Я всіх закликаю про це пам'ятати, адже те, що спрацювало у одних, не обов'язково спрацює у інших. Про це і поговоримо вже 17 квітня.