КУПИТИ КВИТКИ

Житня сила: нове знімання BEVZA на пекарні

Колоски в колекціях BEVZA вже стали впізнаваним атрибутом бренду. Сьогодні ці вироби з колосками набули ще більшої популярності, а прикраси нового потужного значення. Колосок став символом, що об’єднує українців у всьому світі, втіленням жаги до життя та незламності українського народу.

З 24 лютого погляди всього світу прикуті до України, адже наша держава бореться не лише за власне безпечне майбутнє, а й за глобальний добробут світу. Ще раз наголосити на цьому було покликане нове знімання бренду, влаштоване на території пекарні "Кулиничі". У такий спосіб BEVZA привертає увагу до глобальної кризи, яка чекає на світ, а також розповідає про ціну, якою сьогодні дається хліб до столу.

Реклама.

"У своїй роботі я завжди наголошую, що я з України, розповідаю, наскільки важлива наша земля і за що ми боремося. Колоски в колекціях BEVZA я створила ще у 2018 році. І зараз вони надактуальні, тому що право жити мирно на нашій землі, за яке ми боремося, безпосередньо пов’язане з цими колосками, з врожаєм пшениці, який дає життя не лише українцям, а й усьому світу. Тому у своїй сьогоднішній роботі я хочу привернути особливу увагу світової спільноти до цього, адже для багатьох країн найближчі роки залежатимуть від збереження наших колосків", — Світлана Бевза, засновниця бренду BEVZA.

Сьогодні підприємство підтримує безперебійну роботу й щоденно забезпечує хлібом 9 областей України, а саме: Харківську, Полтавську, Сумську, Київську, Чернігівську, Черкаську, Кіровоградську, Житомирську та Дніпропетровську області.

З початком бойових дій багато працівників переїхали в інші області України чи були змушені податися за кордон. Однак виробництво працює на всю потужність, аби не скорочувати асортимент та випікати потрібний обсяг продукції. "Ми намагаємося убезпечити персонал, проте кожен з нас, щоденно вирушаючи на роботу, розуміє ризик. Попри небезпеку, ми усвідомлюємо важливість своєї місії для всієї України, адже для кожного з нас хліб – головний господар на столі. Наше головне завдання – щоденно випікати свіжий і запашний хліб, щоб люди мали змогу придбати його до свого столу, всупереч воєнному стану в країні. Наша мета – убезпечити свій народ та не допустити голоду в Україні", — розповідає Кисіль Ірина Володимирівна, директорка Київської філії хлібокомбінату "Кулиничі".

"Ця історія висвітлює працю людей, які забезпечують хлібом всю нашу країну. Мені було дуже важливо передати цей дорогоцінний, неймовірний запах свіжого хліба з печі та шалену працю, яка зазвичай залишається за кадром, тому що артдирекшн для мене – це передусім особисті історії, які я розповідаю", — Антон Бєлінський, стиліст знімання.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.