КУПИТИ КВИТКИ

Ясмін Cьюелл приєдналась до Farfetch

У червні цього року стало відомо, що компанія Farfetch, передова ритейл-платформа класу люкс, і всесвітньо відомий контент-провайдер видавничий дім Condé Nast оголосили про початок співпраці з метою впровадження редакторських технологій Condé Nast у торговельну інтернет-площадку Farfetch.

У результаті платформа Style.com припинила свою діяльність, а наступним цілком логічним кроком стало приєднання до нової команди Farfetch колишнього директора моди Style.com Ясмін Cьюелл, яка очолить міжнародні редакційні команди, що створюватимуть контент для платформи.

Реклама.

"Farfetch безсумніву являється однією з найпрогресивніших компаній у сучасному роздрібному середовищі. Нова роль — важливий крок для мене. Знаходити і просувати нових талановитих дизайнерів – моя робота, і я рада розширити коло обов'язків до взаємодії з представниками інших творчих професій, наприклад, режисерами або фотографами", – прокоментувала своє призначення Ясмін. Cьюелл почала продавати Ріка Оуенса, Pierre Hardy і Maison Martin Margiela у своєму бутику Yasmin Cho у Сохо, коли їй було всього 22 роки. Потім був пост головного байєра у Browns, серед відкритих нею дизайнерів – Christopher Kane, J.W.Anderson і Thomas Tait.

Читайте також:

Осінній марафон: 20 головних пар взуття з нових колекцій

Сірий кардинал: 5 цитат Гурама Гвасалії про сучасну моду й розумне споживання

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.