Vogue Talent Prize: Наталія Каменська та Марія Гаврилюк — лауреатки номінації Resilience and Social Impact
Vogue Talent Prize — премія для відзначення та підтримки українських дизайнерів, яку ініціювала команда українського Vogue. У 2023 році у партнерстві з французьким брендом Kronenbourg ми оголосили номінацію Resilience and
"Ми не були готові до подій, які настали. Ми до останнього не вірили, що в 21 столітті в центрі Європи може наступити війна. У середині команди ми говорили про це, але конкретних дій ніяких не робили", – згадують Наталія Каменська та Марія Гаврилюк початок повномасштабного вторгнення. Але, як і всі українці, дівчата швидко мобілізувалися, виплатили заробітну плату команді, зайнялися забезпеченням її безпеки та підключилися до допомоги країні.
"Ще до 24 лютого ми займалися благодійністю, але це не було системним і регулярним процесом", – діляться бізнес-партнерки, які завжди опікувалися тваринами та культурною підтримкою, що близько філософії Gunia Project – бренду особливих речей, покликаних популяризувати українські традиці] і всередині країни, і за кордоном.
Звісно, після цієї дати пріоритети бренду змінилися. Один із наймасштабніших проектів, у якому вони брали участь – збір на реставрацію школи, а разом із ювелірною маркою LUTIKI Каменська та Гаврилюк створили символічну прикрасу – підвіску.з написом "Лютий лютує, бо весну чує". Весь прибуток від продажу був спрямовано проєктові "Землячки. Український фронт", що підтримує захисниць на фронті. "Вислів "Лютий лютує, бо весну чує" нагадує нам про найзліший місяць в нашому житті, але водночас підкреслює, що весна неодмінно станеться, що зло відступить, а добро переможе. Як у давнину українці уповали на прихід весни, так і всі ми сьогодні уповаємо на весну. А разом із нею – на жіночу силу, теплоту та перемогу", – демонструють в Gunia Project, як роботу з нацональною ідентичністю можна поєднувати з благодійністю.
Також дизайнери відзначають сьогодні великий попит на продукцію саме з-за кордону. У перші тижні війни, наприклад, вони випустили міні-колекцію свічок у виді птахів у патріотичному синьо-жовтому забарвленні, які миттєво стало гітами і допомогли оперативно зібрати гроші на допомогу армії у найскладніший момент, коли країна тільки вчилася жити у нових умовах. Причому тоді у себе в соціальних мережах бренд підкреслював, що доставка буде здійснена пізніше і доведеться почекати, проте клієнтів це не зупиняло – бажання допомогти через купівлю пам'ятної речі ще ніколи не було таким сильним.
Діяльність Gunia Project, який народився з бажання Каменської та Гаврилюк вивчати власну країну та її кульутрну спадщину, надзвичайно важлива сьогодні з багатьох причин – з одного боку вони популяризують українське у світі, показують наскільки самобутня та глибока наша культура, а з іншого – дають робочі місця. унікальним локальним виробництвам і формують ту саму наступність, коли знання переходить від покоління до покоління.
Каменська та Гаврилюк наголошують, що вміння ділитися сьогодні має стати обов'язковою частиною життя всіх українців – і бізнесу, і кожної конкретної людини . Тільки така єдність допоможе нам вистояти та захистити свою країну, родину, ідентичність.
Читайте також