Як минуло відкриття оновленого бутика BVLGARI
8 грудня відбулося врочисте відкриття оновленого київського бутика BVLGARI. Про новий простір, спадщину італійського бренду й колекцію раритетних прикрас Serpenti Metomorphosis, яку нині привезли в Україну, нам розповів Леліо Гавацца — віцепрезидент з продажу та роздрібної торгівлі.
Кілька років тому дизайн наших бутиків ми довірили відомому архітекторові Пітеру Маріно, який зміг передати весь дух ювелірного Дому Bvlgari, поєднавши разом багату спадщину бренду, його італійське походження, любов до світу кіно та зв’язок з мистецтвом.
Головним джерелом натхнення для Маріно став Рим, передусім його символ — Пантеон. Запозичений у нього підлоговий візерунок з почергових кіл і квадратів став сполучним мотивом в інтер’єрах бутиків Bvlgari в усьому світі. Як і інший код Пантеону — восьмикутна зірка, що прикрашає поріг головного бутика на Via dei Condotti. Цей універсальний знак гармонії й космічного ладу, згідно з легендою, також каже: "Roma Caput Mundi" — "Всі дороги ведуть до Рима". Його можна помітити як на прикрасах, так і годиннику. Водночас усі деталі виготовлені на сучасний манір, бутик сповнений м’якого світла й готовий вітати всіх шанувальників Bvlgari у своєму новому київському домі.
До речі, відчуття тепла в приміщенні створюється завдяки акцентам відтінку шафрану й аромату еспресо, яке готують для наших клієнтів за всіма правилами. Я сподіваюся, у нас вийшло зробити це місце атмосферним та особливим.
За останні півтора року, з моменту старту пандемії CoViD-19, світ дуже змінився, що змусило нас дедалі активніше розвиватися в різних напрямах. Головне, що зробив бренд Bvlgari — прилучився до активної боротьби, щоб допомогти нашим лікарям і науковцям. Ми фінансували різноманітні дослідження, налагодили випуск санітайзерів на парфумерних виробничих потужностях, допомагали дітям. Водночас ми активізувалися онлайн, щоб наші клієнти, які перебувають вдома, мали якісний сервіс і купівельний досвід; взаємодіяли з локальними клієнтами на ринках, які до цього орієнтувалися на туристичний потік. Додатково ми впроваджували цифрові технології, що дають змогу онлайн приміряти й купувати вироби високого ювелірного мистецтва.
Натепер на багатьох ринках обсяг продажу наших виробів став навіть більшим, ніж до старту пандемії Covid-19. Люди тепер набагато менше подорожують, однак так само хочуть насолоджуватися життям й охоче інвестують у такі вічні цінності, як Bvlgari, наповнюючи свої будні емоціями й красою.
Нині відбуваються тектонічні зрушення в усій індустрії розкоші — що більше ми говоримо про усвідомлене споживання та сталий розвиток, то більше люди повертаються до непідвладних часу й короткочасним трендам речей. Нині всі розуміють: якість набагато важливіша за кількість, і ми щасливі, що цінності BVLGARI сьогодні актуальні як ніколи.
Сьогодні люди більше, ніж будь-коли, не хочуть, щоб їм щось нав’язували. Ми намагаємося дотримувати цього принципу, а минулого року влаштували фантастичну кампанію MAI TROPPO, яку можна перекласти як "Хорошого забагато не буває". Ви можете поєднувати улюблені прикраси без обмежень — біла платина із жовтим і рожевим золотом, розкішні прикраси Haute Jewellery з невеликими й мінімалістичними предметами. Кілька каблучок на кожному пальці, браслети на зап’ястку... Обмежень немає, головне, щоб цей процес тішив саме вас.
Ми також помічаємо зростання попиту на товари унісекс, адже чоловіки, безумовно, менше соромляться носити прикраси. Загалом дедалі більше й більше людей відкривають для себе красу наших колекцій самоцвітів, що допомагає радіти життю.
Нам подобається створювати прикраси — це мистецтво, і вони завжди мають сучасний вигляд. Подивіться тільки на прекрасну ретроспективу виробів Serpenti, які ми привезли з наших архівів.
Якщо згадати історію — прикраси із зображенням змії люди носили ще кілька тисяч років тому, адже вона була символом родючості, а її форму вважали не тільки гарною, а й могутньою. Bvlgari — бренд, який народився в Римі, а якщо уважніше поглянути на міську архітектуру, то напевне можна помітити зміїні образи в скульптурах й архітектурних ансамблях. Це був початок — потім змія багаторазово видозмінювалася, але все одно була неймовірно чарівною. Наші майстри й далі експериментують з матеріалами, об’ємами, формами, техніками й кольорами. Тут немає обмежень, тільки політ фантазії. Ми вже помітили, щойно ти потрапляєш в тенета Serpenti, то стаєш її відданим шанувальником. Мої колеги з відділу архівів впевнені, що таємниця Serpenti — це поєднання харизми, чуттєвості й найтоншої майстерності, адже недарма серед її шанувальників були такі великі жінки, як Елізабет Тейлор, Діана Вріланд і Маріса Беренсон.
Мої слова підтверджують ще кілька фактів. З одного боку, прикраси Serpenti High Jewellery вже давно стали предметом активних інвестицій на ювелірних аукціонах, а з іншого — зміїний мотив популярний у нашій аксесуарній лінійці — сумках або протисонцевих окулярах.
Колекція Bvlgari Heritage — це наша велика гордість. Ми почали її збирати ще в 1990-х і сьогодні маємо цілий підрозділ, який працює над її формуванням. Її працівники подорожують світом у пошуках коштовних і рідкісних предметів, беруть участь в аукціонах, викуповуючи прикраси з приватних колекцій, підтримують відносини із сім’ями знаменитостей, які були шанувальниками й клієнтами Bvlgari багато років тому. Серед них можна назвати таких відомих усім особистостей, як Елізабет Тейлор, Анна Маньяні, Софія Лорен, Джина Лоллобріджида, Аніта Егберг, Інгрід Бергман і Одрі Гепберн. Сьогодні на екрані й у житті бренд вибирають Мадонна, Брітні або Леді Ґаґа. Тільки погляньте на неї в новому фільмі "Дім Ґуччі". Іноді власники прикрас не готові продавати їх, та водночас залюбки позичають їх для виставок і дослідницької роботи.
Також важливо згадати, що наш архівний відділ дедалі більше працює з історичним контекстом. Наприклад, команда Bvlgari бере активну участь у реставрації знакових римських символів, як-от Iспанські сходи, мозаїка Терм Каракалли або античний мармур Торлонія, який нині виставлено в Капітолійських музеях.
Взаємодія з Gen-Z справді актуальна тема для люксових брендів. Ми бачимо цих молодих людей щирими й вільними, вони не визнають меж. Для молодих людей цього покоління неважко надіти велике діамантове кольє Serpenti, а дівчина, наприклад, легко прикрасить зап’ясток об’ємним чоловічим годинником Octo Roma. Ми дедалі більше відчуваємо гендерну амбівалентність.
Для Gen-Z дуже важливо бути впевненими в тому, що продукт виробляється з дотриманням етичних норм — вони хочуть знати, звідки беруться матеріали, чи застосовують екологічні технології. Бренд Bvlgari завжди сповідував "порушення правил і форм", у нашому характері є новаторство, яке, безумовно, приваблює молодих людей. Традиційно молоді люди дуже люблять бунтівничу колекцію B.zero1, але наша остання змія зуміла привернути і їхню увагу.
Українські клієнтки Bvlgari неймовірно вродливі — вони чітко знають, чого хочуть і що їм личить. Багато хто з них дуже любить саме годинник Serpenti, тому я впевнений, що наші гості точно гідно оцінять колекцію архівних прикрас Serpenti Metomorphosis.
Щораз більшу популярність серед чоловіків здобуває колекція B.zero1, проста й сучасна водночас. Цінують українські чоловіки й годинникову колекцію Octo, а Octo Chronograph — один з наших бестселерів тут.
Світ Bvlgari активно розвивається, зокрема й у готельному сегменті. Буквально тиждень тому відкрили новий готель у Парижі. Однак головний наш фокус — це все-таки ювелірний напрям, де маємо на меті стати найпопулярнішим брендом у світі. Водночас нам важливо подарувати нашим клієнтам справжні емоції, занурити у світ італійської розкоші та познайомити з нашими традиціями.
Саме відкриття бутика, з нагоди якого до Києва привезли експозицію раритетних прикрас Serpenti Metomorphosis, відбулося в затишній і камерній атмосфері. It-girl Саша Кіперман створювала чудову й легку атмосферу грамотно підібраними треками, а прихильниці марки, серед яких були Юлія Пеліпас, Наталія Гоцій, Санта Дімопулос, Алла Барановська й Анна Андрес, змогли не тільки ознайомитися з архівними екземплярами, а й приміряти знаменитих змій з колекції Haute Jewellery.
Фото: Юрій Яцкулич