Як модна колаборація ALCHEVSQUE х "Ковальська" закохує в утилітарність
Колаборація ONLY FOR WORKERS від українського бренду одягу ALCHEVSQUE та групи компаній "Ковальська" натхненна індустріальністю та призначена для носіння у повсякденному житті. До колекції увійшли куртки, футболки, штани та багато іншого.
ONLY FOR WORKERS – це перша подібна модна колаборація бренду та будівельної компанії в Україні, яка з одного боку є втіленням тренду на утилітарність, а з іншого – проявом поваги до важкої праці через призму попкультури. Колекція привертає увагу до того, наскільки промисловість та мода можуть перетинатися та надихати одне одного. Ініціатори колаборації бренд ALCHEVSQUE та промислово-будівельна група "Ковальська" показали переосмислення цінності важкої праці через одяг.
"Утилітарність – частина ДНК бренду. Я провів усе дитинство в маленькому індустріальному місті на периферії, на честь якого назвав бренд. У кожного мого друга вдома була робоча куртка з Алчевського металургійного комбінату, у якій малим я виходив чистити сніг на подвірʼї. Утилітарний і простий одяг був усюди", – розповідає Антон Іванов, засновник бренду ALCHEVSQUE.
Раніше бренд вже співпрацював з будівельною компанією – ALCHEVSQUE та Tserkovnij розробили для групи "Ковальська" оновлений робочий одяг для працівників. Після вдалого випуску уніформи, команди вирішили об'єднатися задля створення вже повсякденної колекції одягу для всіх сучасних модників.
У колекції усього 12 позицій, серед яких зокрема денімові куртки, футболки, штани та жіночі боді, які стали дебютом бренду, який раніше створював лише унісекс-одяг. Головними кольорами колекції стали відтінки сірого, чорний та червоний, які влучно передають атмосферу будівництва, наприклад, у вигляді принтів бетонозмішувача та графіті. А штани регулюються, стильно змінюючи силует. Атмосферу колекції можна відчути й через фотокампанію, знімання якої відбувалося на території одного з київських підприємств "Ковальської".
"Окрім прямих посилань до одягу робочої людини, таких як бруд і пил на одязі, є глибші символічні образи. Великі рукавиці, які ми зробили разом із Сашею Церковним, народилися через його спогади з дитинства. Руки його батька, як будь-якої працьовитої людини, надзвичайно великі, тож ми вирішили гіперболізувати це через особливий аксесуар", – ділиться особливим змістом позицій колекції Антон Іванов.
Для будівельної компанії "Ковальська" співпраця з брендом теж стала подією особливого значення. "Мені дуже подобається поєднання брутальності й витонченості, а також неймовірна увага до деталей. Колись ми казали про те, що візуальний стиль "Ковальської" має містити в собі так звану "цяточку на дзьобі чайки" у вигляді червоного акценту на всьому, що ми робимо. І тільки подивіться, який брутальний червоний пояс на фоні робітничої естетики!", – зауважує Володимир Соболев, директор з маркетингу "Ковальської".
Ця колаборація є прикладом, як через моду, як частину популярної культури, можна ефективно популяризувати суспільно-важливі речі. "Ми це зробили, бо відчуваємо, що сувора робітнича естетика є невіддільною частиною нової української реальності. Нашою спільною роботою з командою ALCHEVSQUE ми хотіли спростувати міфи навколо індустріальної культури про "застарілість", "несексуальність", "антилюдяність". Ця колаборація репрезентує обличчя реального сектору виробництва, який є рушійною силою економіки та майбутньої відбудови й розбудови України", – пояснює Володимир Соболев.
А оскільки одяг із сенсом – це те, до якої моди ми звикли і яку хочемо бачити частіше як від українських, так і світових брендів, саме утилітарний стиль ніби нагадує нам, звідки все почалося. І в моді, і в житті.
Переглянути й придбати позиції з колекції ONLY FOR WORKERS можна на сайті.