Що потрібно знати про дизайнерку Луїз Троттер, нову креативну директорку Bottega Veneta
12 грудня стало відомо, що Луїз Троттер стане новою креативною директоркою Bottega Veneta, адже Матьє Блазі покидає свою посаду й переходить у Chanel. Ця новина в модній індустрії викликала не менше інтриги, ніж фінал "Гри престолів". За три десятиліття в індустрії Троттер пройшла такий шлях, що будь-який дизайнер позаздрив би. Її різнобічний досвід подарував їй унікальне бачення моди, втілення якого ми з нетерпінням чекаємо у новій ролі.
Останнє місце роботи Троттер – Carven, де вона надала французькому бренду актуальності, архітектурності та жіночності. Але без навмисної та надлишкової "мʼякості" – тут Троттер була безкомпромісна. У своїй першій колекції вона представила обʼємні шовкові анораки з відповідними спідницями, прозорі шорти-бермуди з органзи, багатошарові спідниці-олівці та білі драпіровані сукні-бюстьє, які мали вигляд, ніби їх створили з простирадла. "Я люблю одяг, у якому здається, ніби ти ще залишаєшся в ліжку", – зізналася дизайнерка. Мабуть, її клієнтки також.
До короткого періоду в Carven вона була креативною директоркою Lacoste, і тут Троттер вдалося вдихнути нове життя у бренд з лого-крокодилом, що на той момент вже дещо втратив свою "хижість". Її перша колекція, презентована восени 2019 року, додала Lacoste елегантності, яка була водночас простою і практичною. Вона створила плісировані шовкові сукні, поєднані з об’ємними в’язаними жилетами, і речі з точним, але невибагливим кроєм у несподіваних кольорах і текстурах. Фішка? Усі моделі на подіумі носили взуття на плоскій підошві: від кросівок до пляжних сандалів. Це не була мода для червоних доріжок, але саме тому її колекції так полюбили. Стилізація була сміливою, але магазини і сайт бренду передавали ту ж свіжу естетику, що й подіум. Жодних недосяжних фантазій – тільки реальність, яку хочеться носити.
Такий практичний підхід став головною рисою Троттер. Вона розпочала кар’єру у Whistles, потім вирушила за океан, де працювала головною дизайнеркою жіночої лінії Calvin Klein Jeans ще за часів, коли Кельвін сам був у грі. Після його відходу вона перейшла до Gap, керуючи жіночою лінією у період розквіту бренду. Так-так, це ті самі часи коли всі носили чіноси.
Зрештою, вона повернулася до Лондона, щоб працювати у Joseph – культовому британському бренді. За її участі бренд почав знову показувати колекції на Тижні моди в Лондоні, відновивши свою популярність серед модних редакторів, які шукали "базу", що виглядала б на мільйон фунтів.
2025 рік обіцяє бути захопливим: дебюти Пітера Коппінга у Lanvin, Сари Бертон у Givenchy, Майкла Райдера у Celine, Гайдера Акерманна у Tom Ford, Маттьє Блазі у Chanel і Луїзи Троттер у Bottega Veneta. З її багатогранним досвідом і талантом створювати одяг, який дійсно хочеться носити, вона стане гідною частиною нової хвилі дизайнерів, що змінює моду. Тепер залишилося тільки чекати. Або робити ставки.