Український бренд THEO запускає локальний онлайн-магазин
Український бренд THEO запускає локальний онлайн-магазин theo.ua з ексклюзивним асортиментом і цінами для українського ринку.

"Торік ми запустили міжнародний онлайн-магазин iwanttheo.com і сьогодні святкуємо його перший рік успішного функціонування, — ділиться СЕО бренду Оксана Деніс. — З нагоди цього у нас є гарна новина для клієнтів і друзів бренду в Україні: ми запускаємо ще один локальний онлайн-магазин з ексклюзивним асортиментом і цінами, що відрізнятимуться від міжнародної платформи".

"Ексклюзивний асортимент theo.ua буде представлений у вигляді першого дропу лаунж-одягу за мотивами колекції Літо’21 INNER ATLAS", — коментує креативний директор бренду Тео Декан. Дроп містить позиції унісекс: футболки, худі, шорти й штани, що будуть представлені в ключових кольорах і з колекційними принтами, які розробила команда THEO із залученням локальних ремісників. Знакові принти бренду — необароко, рептилія й ромби — наносяться на тканини вручну з використанням екологічних барвників, максимально безпечних для майбутнього носіння.


Для знімання кампейну THEO запросили українських моделей, які роблять упевнені кроки на світовому подіумі. Висхідна зірка Віра Бошкова взяла участь у показах двох сезонів і зніманні кампейну Prada, а також у круїзному шоу Christian Dior. Гліб Дикий зацікавив Saint Laurent і OFF-WHITE. Юність і чуттєвість моделей уособлюють ДНК брендів — Young creative attitude.

Оверсайз-худі, худі на змійках, футболки, лонгсліви, майки, мікро- й мінішорти, бермуди й штани, виготовлені з високоякісного органічного трикотажу. Головні кольори й принти дропу — білий, чорний, насичений відтінок молодої трави, аметистовий, яскрава маджента, а також контрастні чорно-білі візерунки й принт, що іронічно імітує вишукану шкіру рептилії.

Подивитися більше можна на сайті theo.ua.
Над зніманням працювали:
Креативний директор: Тео Декан
Фотограф: Ярослав Бугайов
Стиліст: Маша Сівякова
Зачіски та макіяж: Олександра Вєтрова
Моделі: Віра Бошкова @Icona Model Management, Гліб Дикий @BOYS BOYS Management
Продюсер: Діана Мельникова
Асистент стиліста: Ірина Корсак
Верстка: Олександра Серафимович