До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Триб’ют Флоренції: як пройшов показ Pucci на фоні Понте Веккйо

Нова дизайнерка Pucci Каміль Мічеллі повернула історичний бренд на батьківщину. Свій дебютний показ французка вирішила провести на березі Арно — і з розмахом, достойним флорентійських маркізів.

Еміліо Пуччі з 1950-х мав традицію присвячувати колекції своїй рідній Флоренції (архітектурі Брунеллескі, картинам Боттічеллі) та любив зауважувати, що його Дім не міняв адресу останні 600 років — бо сім’я Пуччі, родовий палаццо якої стоїть на однойменній вулиці, мешкає у столиці Тоскани з XII століття.

Реклама

Саме тому як найприродніші декорації для дебютного показу Мічеллі було обрано місто у його квінтесенції. Відкритий майданчик старовинного Клубу веслування Società Canottieri біля галереї Уффіці став справжнім подарунком для жителів міста, які могли бачити шоу з набережної та з мосту. В унісон з темою річки перша модель шоу підпливла на подіум на традиційному човні, начебто єгипетська богиня. А дефіле на фоні Понте Веккйо на заході сонця зробило цей показ романтичною одою Флоренції та її знаменитому кутюр’є.

Каміль Мічеллі не таїть, що кожна її колекція починається з думки про Еміліо та з історії, яка б розповідала про цього талановитого та багатогранного дизайнера: сезон весна-літо 2023 називається "Ініціали E.P.". Цього разу вона відштовхнулася від найменш відомої для загалу сторінки бренду — логотипу космічного корабля NASA "Аполлон-15", на якому була здійснена четверта висадка людей на Місяць у 1971 році.

Домішування фірмової для Мічеллі естетики спейс-едж (дизайнерка працювала з Ніколя Геск’єром для Louis Vuitton, Джоном Гальяно для Dior та Рафом Сімонсом) стало тим самим есенційним елементом, який надав свіжого подиху життєрадісній dolce vita традиційного Emilio Pucci. Каміль ясно бачить бренд як молодий, сучасний та пульсуючий — такий, що імпонує поколінню двадцятирічних, які захоплюються стилем початку 2000-х та носять вінтаж 1970-х на свій лад.

Поряд з іконічними принтами — показ відкривав легкий каптан з мотивом "риба" з архівів Дому — йшов ряд мінімалістичних білих total-looks, у яких єдиним натяком на свято італійського savoir faire був декор з квітів ручної роботи, також білих й начебто вкритих білою фарбою. Відомий принт "мармур" цього разу вкривав не шовк, а денім: узор був нанесений лазером, а сама тканина була вироблена із застосуванням повторно використаної води у ключі сталого екосвідомого підходу.

"Космічні" виходи суконь та бомберів із кольорової замерзлої фольги інтерпретували тему NASA на грайливий лад — як і плавальні нудли, вкриті пуччівськими візерунками, що були обіграні як самоіронічні аксесуари. Стиль, який постійно змінюється у процесі загартування особистості, у якому змішуються всі покоління, у якому гра — це основа підходу, а елегантність — завжди невимушена, як у справжніх аристократів — такий меседж оновленого Pucci заявила Каміль Мічеллі. І те, що строкато вдягнені (звісно, у Pucci!) гості від 18 до 70 разом танцювали після показу до третьої ночі на березі Арно, тільки підтверджує те, що їй вдалося передати це повідомлення точно.

Текст: Олена Д'яченко

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.