КУПИТИ КВИТКИ

Три грації: рекламна кампанія Jimmy Choo осінь-зима 2018/2019

Взуттєвий гігант Jimmy Choo представив рекламну кампанію до нової осінньо-зимової колекції, обличчями і ногами якої стали одразу три топ-моделі: Розі Гантінгтон-Вайтлі, Джоан Смоллс і Лілі Елдрідж.

Бренд продовжує дарувати своїм прихильницям казку про красиве і гламурне життя, яке очікує їх разом з взуттям Jimmy Choo. Моделі позують фотографу Лечлену Бейлі в золотих човниках, ботильонах і чоботях, босоніжках на високих підборах і, при цьому, млосно дивляться в кадр.

Реклама.

Також Смоллс, Елдрідж і Гантінгон-Вайтлі представляють лінію оптики і сумок Jimmy Choo. Креативний директор бренду Сандра Чо розповідає: "У цьому сезоні мені захотілося повернути в наше життя вишуканість, про яку ми все частіше забуваємо, зробити елегантність знову частиною повсякденного життя".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.