Новий рекорд: рекламна кампанія Versace осінь-зима 2018/2019
Головним елементом рекламної кампанії сезону осінь-зима 2018/2019, знятої Стівеном Майзелом, стала "найдовша" в історії фотографія, на якій з'являються 54 моделі. Розташовані пліч-о-пліч, вони символізують інклюзивність – головну цінність креативного директора модного дому Донателли Версаче.
"Цим кадром ми демонструємо здатність Versace об'єднувати абсолютно різних людей. Саме в ньому полягає моє бачення бренду і його місії, – коментує Донателла Версаче. – Герої кампанії сміливі і сильні. Вони підтримують один одного і зберігають іронічний погляд на навколишній світ. Це справжній клан Versace".
"Моя команда – це не тільки ті, з ким я працюю. Клан Versace включає в себе всіх членів великої родини Versace – наших клієнтів, моделей, шанувальників, фотографів, стилістів, друзів, художників і всіх тих, хто вірить, що бути модним – означає рухатися вперед і робити так, щоб тебе чули. Це все ті люди, які вірять, що мода – це не просто сказати "подивіться на мене", а заявити "подивіться на мене: мені є що сказати", – додає Версаче.